نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 06 تیر 1397
ساعت 08:00

احتمالا در The Last of Us 2 بیش از یک شخصیت قابل بازی وجود دارد

4.67 از 5

یکی از طراحان ارشد ناتی داگ، احتمال معرفی و نمایش شخصیت‌های دیگر قابل بازی در The Last of Us 2 را در آینده محتمل دانسته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی شدیدا مورد انتظار The Last of Us: Part 2 گرچه در رویداد E3 2018 بود که اولین گیم‌پلی تریلر خود را منتشر کرد، ولی ناتی داگ درواقع چند سال پیش بود که از این بازی به شکل رسمی پرده‌برداری کرده بود. چند سال پیش، یکی از محورهای اطلاعات جانبی که درباره بازی گفته می‌شد این بود که در قسمت دوم The Last of Us، این بار «الی» است که نقش اصلی را برعهده می‌گیرد و درواقع جایگزین شخصیت «جول» به عنوان شخصیت اصلی قابل بازی در بازی اول می‌شود. در حالی که در گیم‌پلی تریلر جدید بازی نیز شاهد شخصیت الی به عنوان کاراکتر قابل کنترل بودیم، اخیرا فاش شده که در این بازی، احتمالا بیشتر از یک شخصیت قابل بازی وجود خواهد داشت.

این اطلاعات جدید به تازگی توسط Emilia Schatz، از طراحان ارشد گیم‌پلی در استودیو ناتی داگ و از طریق مصاحبه با JeuxAct فاش شده است. این تئوری نیز با توجه به این صحبت‌های این طراح ارشد بوده که گفته بود استودیو برای تهیه تریلر گیم‌پلی، تاکنون فقط آماده نمایش گیم‌پلی از شخصیت الی بود. همین‌طور این احتمال نیز مطرح شده که ناتی داگ در ادامه آماده نمایش تریلر گیم‌پلی جدیدی از کاراکتری دیگر باشد. او در این زمینه گفت:

تا این زمان، ما فقط آماده بودیم که یک نمایش از گیم‌پلی شخصیت الی به عنوان کاراکتر قابل بازی داشته باشیم. این وضعیت البته ممکن است در آینده تغییر کند، ولی فعلا ما نمی‌توانیم واقعا بیشتر در این باره صحبت کنیم. فکر می‌کنم اطلاعات و جزئیات خیلی زیادی باشد که هنوز پیرامون این بازی فاش نشده‌اند.

the last of us 2 pgs2017

ناتی داگ تاکنون در زمینه موضوع به‌خصوص «شخصیت‌ها» در The Last of Us 2 روند جالبی را در پیش گرفته است و برای مثال، در تریلر سینماتیک بازی در جریان Paris Games Week 2017، ما نه فقط شاهد یک نمایش از دنیا و فضای بسیار خشن بازی دوم بودیم، بلکه این فضاسازی و دنیا به کلی توسط شخصیت‌هایی کاملا جدید صورت گرفت و حتی یک شخصیت شناخته‌شده از جمله الی که به عنوان کاراکتر اصلی بازی تایید هم شده است، در آن نمایش حضور نداشتند. در آن تریلر، در نهایت یک کاراکتر زن از فاجعه پیش‌روی خود نجات پیدا کرد و گرچه جزئیات داستانی بیشتری توسط ناتی داگ منتشر نشد، ولی با توجه به المان‌های مختلف یک تئوری جدی مطرح شده بود که این شخصیت احتمالا Anna نام داشته و مادر الی است. در این زمینه فرضیاتی هم وجود داشت که او را نیز به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی در The Last of Us: Part 2 در نظر می گرفت.

در زمینه شخصیت‌های قابل بازی و اینکه آیا غیر از الی، شخصیت قابل بازی دیگری هم درنهایت وجود خواهد داشت یا نه، شاید مهم‌ترین سوال دیگری که در ذهن طرفداران شکل می‌گیرد این است که «جول» در بازی دوم کجاست و چه سرنوشتی در ابتدای بازی برای او رقم خورده است. به هر حال، جول شخصیت محوری و قابل کنترل اصلی در بازی اول بوده است و این احتمال جدی نیز هست که در صورت زنده بودن، او نیز یکی از شخصیت‌های قابل بازی در طول داستان The Last of Us: Part 2 باشد؛ چیزی شبیه نقش قابل بازی الی در بازی اول که بسته به داستان و روند حوادث، بازیکن در سکانس‌هایی نسبتا کوتاه کنترل الی را در اختیار می‌گرفت.

در این باره، طرفداران شاید یکی از مصاحبه‌های نیل دراکمن، نائب‌رئیس کنونی ناتی داگ را به خاطر بیاورند که زمانی گفته بود در The Last of Us 2، «تنها شخصیت قابل بازی» کاراکتر الی خواهد بود؛ با این حال همین طرفداران احتمالا یادشان بیاید که دراکمن قبل از عرضه بازی اول هم گفته بود که در این بازی جول «تنها شخصیت قابل بازی» خواهد بود که درنهایت طرفداران، متوجه شدند که غیر از جول، الی هم بخش‌های مختص به خودش را در داستان به عنوان کاراکتر قابل بازی دارد. به هر ترتیب، ما تنها باید منتظر اطلاعات بیشتر در آینده بمانیم و ببینیم که واکنش ناتی داگ نسبت به این گزارش‌ها چه خواهد بود.

بازی «لست آو آست 2» درحال حاضر توسط استودیو ناتی داگ درحال ساخت است و در تاریخی نامشخص برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.