نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 05 تیر 1397
ساعت 20:07

بازی بعدی Josef Fares بسیار بزرگ‌تر خواهد بود

5 از 5

به گفته‌ی کمپانی EA، عنوان بعدی خالق A Way Out بودجه‌ی بیشتری خواهد داشت

فیلم‌ساز و موسس استودیوی Hazelight، بازی دومش به نام A Way Out را که تحسین منتقدان را به همراه داشت چند ماه پیش عرضه کرد. بازی اول او که توسط استودیوی Starbreeze ساخته شده بود، Brothers: A Tale of Two Sons نام داشت که چندین جایزه برد و عنوان موفقی محسوب می‌شود.

A Way Out، دو هفته پس از عرضه بیش از یک میلیون نسخه فروخت و با توجه به سخنان مدیر ارشد طراحی کمپانی EA، آقای Patrick Söderlund، ساخته‌ی بعدی آقای Fares و تیمش می‌تواند بسیار بزرگ‌تر باشد و از بودجه‌ی بیشتری برخوردار شود.

باید صریحاً اعلام کنیم که برخی از عناوینی که انتخاب می‌کنیم، به‌ این خاطر انتخاب نمی‌شوند که عامه‌پسند هستند. زیبایی این برنامه نیز همین است؛ ما می‌خواهیم این بازی‌ها را به دست بازیکنان برسانیم چون از بازی‌های بازار انبوه معنای عمیق‌تری دارند. به نظرم A Way Out کالای بازار انبوه است، ولی این مسئله دلیل گزینش آن نیست. آن را انتخاب کردیم به‌خاطر این‌که از ایده‌ی بازی که فقط به صورت Co-Op قابل انجام است، از داستان و Joseph Fares و ایده‌هایش خوشمان آمد. اجرای او و کاری که تیمش با بازی کرد باعث شد بازیکنان عاشق آن شوند...این نشان می‌دهد که برنامه‌یمان می‌تواند ثمره‌ای داشته باشد و کار کند، و فکر می‌کنم که بازی بعدشان بسیار بسیار بزرگ‌تر و بلندپروازانه‌تر خواهد بود و بودجه‌ی خیلی بزرگ‌تری را نیز به خود اختصاص خواهد داد.

با توجه به این‌که بازی اول ایشان در سال 2013 عرضه شد، امیدواریم که برای تجربه‌ی عنوان بعدی آقای Fares نیازی به پنج سال صبر کردن نداشته باشیم! A Way Out برای PC، PS4 و Xbox One عرضه شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.