نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 05 تیر 1397
ساعت 14:30

Creative Assembly در حال کار روی یک عنوان شوتر تاکتیکی است

0 از 5

The Creative Assembly ، سازنده‌ی سری Total War وعنوان Alien: Isolation در حال استخدام برای یک IP جدید است

اسم این IP جدید هنوز مشخص نشده اما به گفته‌ی آن‌ها، یک شوتر تاکتیکی خواهد بود که با ساخته‌های پیشین این استودیو، سری استراتژی-تاریخی Total War بسیار متفاوت است.

صفحه‌ی استخدام The Creative Assembly پر از آگهی نقش‌های مختلف برای این IP مرموز است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به طراح اصلی محیط، طراح اصلی رابط کاربری و انیماتور اشاره کرد.

با این‌که این آگهی، پلتفرمی را مشخص نمی‌کند، اما از آن جایی که این تیم، " تیم کنسولی Creative Assembly" نام گرفته است، احتمالاً می‌توانیم شاهد عرضه‌ی آن روی کنسول‌ها نیز باشیم.

1390105674 7

اشاره به اسم Alien: Isolation در این آگهی کمی عجیب به‌نطر می‌آید؛از فعالیت‌های این استودیو بعد از عرضه‌ی این عنوان در سال 2014 هیچ اطلاعاتی نداریم و به همین علت، نمی‌توان تشخیص داد که توسعه‌ی IP جدید در چه مرحله‌ای قرار دارد. البته با توجه به نقش‌هایی که درحال استخدام شدن هستند، این پروژه احتمالاً در مراحل ابتدایی خود قرار دارد.

Alien: Isolation عنوان متفاوتی از این استودیو بود و با وجود نظرهای گوناگون، بخاطر برخی از مکانیک‌هایش ستوده و موفق به کسب نمرات خوبی شد، به همین علت ایده‌ی یک عنوان متفاوت از این استودیو بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.