نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 25 بهمن 1397
ساعت 09:00

بازی Total War: Three Kingdoms تا خردادماه سال آینده تاخیر خورد

کریتیو اسمبلی از تاخیر در عرضه بازی Total War: Three Kingdoms خبر داد.

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ مطلع شدیم که بازی Total War: Three Kingdoms در تاریخ مقرر شده، عرضه نخواهد شد. استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) در خبری اعلام کرد که این عنوان استراتژیک به جای عرضه در تاریخ ۱۶ام اسفند‌ماه ۹۷ (۷ مارس ۲۰۱۹)، در تاریخ دوم خردادماه ۹۸ (۲۳ می) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

«راب بارتولومیو»، مدیر استودیو کریتیو اسمبلی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیم توسعه دهنده به زمان بیشتری نیاز داشت تا مطمئن شود که سیستم‌های جدید و انقلابی بازی Total War: Three Kingdoms کاملا آماده هستند و به خوبی کار می‌کنند. این استودیو همچنین زمان بیشتری را صرف پولیش بیشتر، برطرف کردن مشکلات و باگ‌ها خواهد کرد و در این بین، اطمینان حاصل خواهد کرد که روند بومی سازی این اثر برای برخی‌ از کشور‌ها درست انجام شده است. وی در ادامه افزود:

همه ما می‌دانیم که این جزییات کوچک، می‌توانند تغییرات بزرگی ایجاد کنند. ما بسیار خوش‌ شانس هستیم که در موقعیتی قرار داریم که می‌توانیم کار درست را برای بازی‌هایمان انجام دهیم؛ در مورد بازی Total War: Three Kingdoms، این موضوع به معنی صرف زمان بیشتر روی بازی است تا مطمئن شویم که همه چیز برایتان آماده و کامل باشد. عرضه عنوانی که بتوانید بیشترین و کامل‌ترین لذت را از آن ببرید، بسیار مهم‌تر از این است که فقط به تاریخ عرضه بازی پایبند باشیم. ما می‌دانیم که قرار نیست همه مخاطبین از این تاخیر، خوشحال شوند اما با این حال، باور داریم که این، بهترین کار برای بازی و بازیکنان است.

 در پایان، نظر شما درباره این تاخیر در عرضه بازی Total War: Three Kingdoms چیست؟ دیدگاه‌های خود را با وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.