نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 25 بهمن 1397
ساعت 15:00

یوبی‌سافت عرضه AC III Remastered برای نینتندو سوییچ را تایید کرد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، عرضه نسخه سوییچ AC3 Remastered نیز تایید شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی سافت و نینتندو، در ادامه خبرها از انتشار شایعاتی مرتبط با همین موضوع در روزهای گذشته، حالا تایید کردند که نسخه مخصوص کنسول نینتندو سوییچ نیز برای بازی Assassin's Creed III Remastered منتشر خواهد شد. خبر انتشار نسخه سوییچ این بازی، مدتی پیش به صورت شایعه مطرح شد ولی در رویداد اخیر نینتندو دایرکت (Nintendo Direct)، بالاخره مشخص شد که این شایعه ریشه در واقعیت داشته است.

شایعات در این زمینه، اولین بار از طریق فهرست فروش وب‌سایت خود یوبی‌سافت مطرح شده بود و در فهرست پلتفرم‌های مقصد این بازی، نام Nintendo Switch نیز دیده می‌شد. با این حال یوبی‌سافت قبل از معرفی رسمی این بازی و حتی پس از انتشار شایعات، رسما به عرضه چنین نسخه‌ای از بازی اشاره نکرده بود. در هر صورت، گفته می‌شود که این نسخه از AC3 Remastered نیز مشابه نسخه‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان یا کامپیوتر، یک بسته کامل از نسخه ریمستر شده Assassin's Creed III، به همراه همه بسته‌های الحاقی، محتواهای قابل بازی و همچنین بازی Assassin’s Creed Liberation است.

تنها تفاوتی که نسخه سوییچ این بازی با سایر نسخه‌ها دارد، به زمان عرضه Assassin’s Creed III Remastered بر می‌گردد. در این رابطه، بازی گرچه طبق اعلام قبلی قرار است در روز ۲۹ مارس (۹ فروردین) برای کنسول‌های خانگی و کامپیوتر منتشر شود، ولی نسخه سوییچ بازی با کمی تاخیر، یعنی کم‌تر از دو ماه بعد و در ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) عرضه می‌شود. به این ترتیب طرفداران این بازی برای تجربه آن روی دستگاه‌های قابل حمل نینتندو سوییچ، تقریبا باید شش هفته بیشتر صبر کنند. شما در ادامه تریلر نسخه نینتندو سوییچ این بازی که در جریان لایواستریم Nintendo Direct پخش شد را نیز مشاهده می‌کنید.

 

در جریان رویداد اخیر Nintendo Direct، چندین بازی دیگر از جمله نسخه ریمیک The Legend Of Zelda: Link's Awakening و همچنین Super Mario Maker 2 نیز برای کنسول سوییچ معرفی گردید. به علاوه، عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Hellblade: Senua's Sacrifice هم تایید شده است.

همان‌طور که اشاره شد، Assassin’s Creed III Remastered قرار است در روز ۲۹ مارس (۹ فروردین) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر و در روز ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) نیز برای نینتندو سوییچ منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.