نویسنده: Sasan پنج شنبه، 02 تیر 1401
ساعت 19:20

از بازی جدید استودیوی Creative Assembly رونمایی شد

0 از 5

استودیوی Creative Assembly که بیش از هر چیزی به واسطه سری قدیمی و بسیار موفق Total War در میان مخاطبان بازی‌های ویدئویی شناخته شده است، از جدیدترین همکاری خود با SEGA رونمایی کرد. این عنوان جدید که HYENAS نام دارد، تجربه‌ای جدید برای بازیسازان این استودیو به حساب می‌آید چرا که برای اولین بار به سراغ ساخت اثری با ساختار شوتر اول شخص، تماماً آنلاین و در ژانر علمی-تخیلی رفته‌اند!

در جهانِ بازی HYENAS کره زمین تبدیل به محلی غیر قابل سکونت شده و ثروتمندان توانسته تا کره مریخ را به سرزمین موعود خود تبدیل کنند اما افراد عادی و فقیر در وضعیتی اسفناک خود در ایستگاه فضایی زاغه مانند به نام The Taint که به دور مریخ می‌گردد، به بقای خود ادامه می‌دهند. در چنین وضعیتی ثروتمندان مریخ بیش از آن که به شرایط همنوعان خود اهمیت بدهند، به دنبال جمع‌آوری اشیاء ارزشمند باقی مانده از حیات روی کره زمین هستند و اینجاست که بازیکنان در قالب دزدان فضایی که توسط ثروتمندان ملقب به کفتار (HYEANS) شده‌اند به این گروه نفرت انگیز آسیب می‌زنند.

بازی HYENAS در حال حاضر قرار است در زمانی نامشخص در سال 2023 برای پلتفرم‌های PC، PS5، PS4، Xbox One و Xbox Series منتشر شود.  

Sasan | اخبار | 23/06/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.