نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 05 تیر 1397
ساعت 09:15

اولین بازخوردهای منتقدان به فیلم Ant-Man And The Wasp

5 از 5

منتقدان صنعت سینما، اولین بازخوردهای شخصی خود پس از برگزاری رویداد فرش قرمز فیلم Ant-Man And The Wasp را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین  اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ فیلم Ant-Man And The Wasp جدیدترین محصول دنیای سینمایی مارول است که به دنبال اکران موفق فیلم Avengers: Infinite War، به تازگی اولین نمایش خصوصی خود را پس از برگزاری رویداد فرش قرمز فیلم برگزار کرد. پس از این، حال نوبت به بازخوانی اولین واکنش‌های منتقدان به فیلم جدید ابرقهرمانی مارول رسیده است و در این زمینه باید گفت، تاکنون فقط تعداد بسیار کمی از منتقدین واکنش‌های منفی به آن نشان داده‌اند که نشان‌دهنده یک دنباله امیدوار کننده برای فیلم اول Ant-Man محصول سال ۲۰۱۵ است. به طور عمده، منتقدان دست به تحسین پل راد، بازیگر نقش اصلی این فیلم زده‌اند که به اذعان اکثر آن‌ها، این بار نمایش‌دهنده یک «مرد مورچه‌ای» بسیار بامزه‌تر نسبت به فیلم اول بوده است.

در این بین، بسیاری از منتقدین تا اینجا پیش رفته‌اند که این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های دنباله است که در مارول استودیوز ساخته شده است که در بین آن‌ها هم، گرچه فضا و اتمسفر یکسانی در میان این دو نیست ولی برخی کیفیت این دنباله را در حد و اندازه‌های فیلم دوم کاپیتان آمریکا یعنی Winter Soldier می‌دانند. به طور کلی آنچه که از صحبت‌های منتقدین برداشت می‌شود، طرفداران در روز اکران عمومی فیلم می‌توانند در سینماها شاهد یک فیلم «بسیار بامزه و خنده‌دار» با چاشنی «المان‌های عجیب و غریب» باشند. در زمینه کارگردانی، بسیاری از منتقدین به کار منحصر به فرد و فضاسازی اختصاصی خوبی که پایتون رید برای فیلم ایجاد کرده هم اشاره کرده‌اند. گفتنی است که پایتون رید کارگردان فیلم اورجینال Ant-Man هم بوده و تا اینجای کار، هر دو فیلم به خاطر کیفیت و فضاسازی خوبی که برای ایجاد لحظات کمدی و اکشن داشته مورد ستایش واقع شدند. شما در ادامه برخی اظهار نظرهای منتقدین در حساب‌های شخصی توییتری آن‌ها را مطالعه می‌کنید:

یک برداشت کوتاه: Ant-Man And The Wasp یک انفجار به تمام معنا بود. رومانتیک، پرانرژی و پر از لحظات فان و بامزه. پایتون رید کاملا آزاد بود و با فرمول‌های خودش فیلم را ساخت که محصولی کاملا باشکوه و هوشمندانه شده است.

درو تایلر

 

Ant-Man & The Wasp به شکل دیوانه‌واری خنده‌دار است. خیلی به خودش وابسته و سرشار از انرژی است. این فیلم همچنین پر از سورپرایزهای جذاب و خلاقانه هم هست. به شدت بامزه، و کل هنرمندان فیلم هم عالی بودند.

اریک آیزنبرگ

 

Ant-Man and The Wasp در شوخی‌ها و طنز فیلم قوی است. در جلوه‌های ویژه شگفت‌انگیز است و ابعاد نوینی از خلاقیت را هم در بر می‌گیرد. همچنین ضدقهرمان فیلم هم هوشمندانه بود. عجب فیلم عالی بود!

برندون دیویس

 

جای سورپرایزی نیست که فیلم Ant-Man & The Wasp پایتون رید یک فیلم سرشار از لحظات فان و بامزه است و باعث شد جمعیت حاضر از ابتدا تا آخر فیلم را بخنداند. این وسط باز هم مارول است که برنده بود. کوین فایگی کار را خیلی آسان می‌کند وقتی همه ما می‌دانیم کاری که انجام می‌دهد تقریبا غیر ممکن است.

استیون وینتراب

new info on how ant man and the wasp connects to avengers 4 and a new clip features luis recruitment social

گفتنی است که بازخوردهای اولیه منتقدین به فیلم به شکل چشمگیری مثبت بوده است. در این بین یکی از مهم‌ترین بازخوردهای منفی توسط جان کامپیا پست شد:

به نظر می‌رسد همه عاشق [فیلم] بودند. من هم دوستش دارم، ولی نه به اندازه فیلم اول Ant-Man

در زمینه این بازخورد منفی، به نظر می‌رسد که حتی منقدین مخالف نیز نقد منفی چندانی به خود فیلم دوم وارد نمی‌دانند. در این باره کریس هاینر نیز در حساب توییتری شخصی خود گفته است:

من الآن از دیدن Ant-Man and The Wasp برگشتم و خبرهای خوبی دارم. این یک فیلم فوق‌العاده بامزه بود. حتی بیشتر از فیلم اول هم دوستش دارم. این فیلم به فرمول‌های داخلی مارولی در MCU وفادار مانده که البته چیز خوبی است. به نظر می‌رسد ارتباطش را با آن دنیای سینمایی هم نادیده نمی‌گیرد.

در زمینه سکانس‌های زمان پخش Credit فیلم، ما می‌دانیم که این‌ها دو سکانس جداگانه هستند؛ ولی بسیاری از منتقدان هم مدام در رابطه با این سکانس‌ها صحبت می‌کنند. مشخص نیست که آن‌ها سورپرایزکننده بودند؟ بامزه بودند، یا چیزی را فاش می‌کردند؟ به هر حال به نظر می‌رسد برای پاسخ گرفتن این سوالات باید منتظر زمان اکران رسمی فیلم در ۶ جولای (۱۵ تیر) بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.