نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 20 دی 1398
ساعت 14:00

کارگردان Doctor Strange 2 از این پست کناره‌گیری کرد

1 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ کارگردان فیلم سینمایی Doctor Strange 2، به خاطر «اختلاف نظر» در فرایند ساخت فیلم از این سمت کناره‌گیری کرد.

بنا به یک گزارش تازه، اسکات دریکسون (Scott Derrickson) کارگردان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness که کارگردانی فیلم اول دکتر استرنج هم توسط او انجام شده بود، از پروسه ساخت فیلم جدید به عنوان کارگردان جدا شده است. علت اصلی این تصمیم دریکسون، اختلاف نظرات او و مارول در فرایند ساخت فیلم عنوان شده است. دریکسون البته گفته که علیرغم این تصمیم، همچنان به عنوان تهیه‌کننده اجرایی با پروژه همکاری خواهد کرد. لازم به ذکر است که مارول و دیزنی این فیلم را برای اکران در ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ ارریبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی کرده‌اند. شما در ادامه توییت دریکسون را مشاهده می‌کنید.

من و مارول مشترکا توافق کردیم که از پست کارگردانی فیلم Doctor Strange: In the Multiverse of Madness به خاطر اختلاف نظر در فرایند ساخت آن کناره‌گیری کنم. من به خاطر این همکاری ممنون هستم و البته به عنوان تهیه‌کننده اجرایی به همکاری ادامه می‌دهم.

مارول نیز پیرامون این جدایی اطلاعیه صادر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

Marvel Studios و اسکات دریکسون به شکل دوستانه در فرایند ساخت Doctor Strange in the Multiverse of Madness از یکدیگر به خاطر اختلاف نظر در زمینه ساخت فیلم جدا شدند. ما همچنان به خاطر مشارکت و همکاری او در دنیای سینمایی مارول (MCU) ممنون هستیم.

همان‌طور که اشاره شد، دریکسون کارگردانی فیلم اول دکتر استرنج (اکران ۲۰۱۶) را هم برعهده داشت که آن فیلم، خصوصا به خاطر جلوه‌های ویژه عالی خود با نقدهای بسیار مثبتی مواجه شد. پیرامون فیلم دوم، گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد تم کلی این فیلم تا حدی در ژانر وحشت است که این اتفاق، دکتر استرنج 2 را به اولین فیلم ژانر ترس در MCU تبدیل می‌کند. باید دید که جدایی کارگردان باعث تغییرات در این بخش خواهد شد یا خیر.

دنیای سینمایی مارول نیز همزمان با اکران فیلم بیوه سیاه (Black Widow) در ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۹۹) رسما وارد فاز چهارم خود می‌شود. سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز از همین فاز، در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ به دیزنی پلاس راه پیدا می‌کند. به علاوه تاریخ پخش سریال WandaVision هم در پلتفرم دیزنی پلاس در همین سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.