نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 05 تیر 1397
ساعت 08:00

یک شخصیت و یک سلاح جدید Gears 5 فاش شد

4 از 5

استودیو کوالیشن به تازگی در جریان یک پست توییتری، رسما از یک شخصیت و اسلحه جدید در بازی Gears 5 رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در رویداد E3 2018، یکی از مهم‌ترین عناوین داخلی و انحصاری که مایکروسافت روی آن تکیه کرده بود، بازی Gears 5 بود. ما در نمایشی که از این بازی منتشر شد، شاهد معرفی شخصیت اصلی جدید و جزئیات مختلفی از زمینه‌های داستانی و ارتباط آن با بازی نسخه چهارم بودیم. استودیو The Coalition، سازنده عناوین جدید این سری به تازگی در حساب رسمی بازی در توییتر، اقدام به انتشار پستی با محوریت رونمایی از برخی جزئیات دقیق‌تر از این بازی کرده است.

این توییت که در حساب رسمی سری Gears of War منتشر شده، یک تصویر کاملا جدید به اشتراک گذاشته که در آن سه شخصیت گیرز جدید، از جمله یک کاراکتر کاملا جدید به نام «Fahz Chutani» (در سمت چپ) در آن دیده می‌شود. به علاوه او یک مدل جدید از سری اسلحه‌های نمادین و معروف این سری یعنی Lancer rifle را نیز در دستانش گرفته است. شما در ادامه این پست و تصویر را مشاهده می‌کنید:

شخصیت Fahz Chutani را معرفی می‌کنیم، کاراکتری جدید در Gears 5 که اتفاقا او یک اسلحه کاملا جدید از نوع Lancer را هم در دست دارد. این اسلحه چطور می‌تواند باشد؟

new lancer veriant gers 5

پیش از این کوالیشن روشن کرده بود که در گیرز ۵، بازیکنان برای اولین بار در نقش یک زن به عنوان شخصیت محوری بازی قرار می‌گیرند؛ Kait Diaz که در بازی Gears of War 4 به عنوان یک شخصیت مکمل و پشتیبان حاضر بود و در بازی جدید، حالا وقایع داستانی این شخصیت پس از بازی چهارم را دنبال می‌کند. یکی دیگر از نکاتی که پیرامون بازی جدید وجود داشت، حذف شدن عبارت of War از سرنام هر سه عنوان جدید Gears of War بود که در E3 امسال معرفی شدند. در مصاحبه‌ای که آرون گرینبرگ در همان بازه انجام داده بود، او دلیل این تصمیم را صرفا ساده‌سازی عنوان بازی‌ها دانست و اینکه این کار باعث صرفه‌جویی کاراکترها در پست‌های توییتری هم خواهد شد! به علاوه او اشاره کرد که اکثر طرفداران الآن مدت‌هاست که بازی‌های سری را به شکل ساده‌شده Gears خطاب می‌کنند. با این حال او این را هم گفت که نام رسمی این سری همچنان Gears of War خواهد بود.

همان طور که اشاره شد، مایکروسافت امسال سه بازی جدید از سری Gears of War را در کنفرانس اختصاصی خود در E3 2018 معرفی کرد. غیر از Gears 5، دو بازی دیگری که معرفی شدند کم‌تر حالت جدی و درواقع امکان بازی توسط مخاطبانی با سنین پایین‌تر را هم دارند. یکی از این بازی‌ها که با نام Gears Pop معرفی شد، یک بازی مخصوص موبایل است و بازی سوم، یک بازی سبک استراتژیک و مخصوص پلتفرم PC است که Gears Tactics نام دارد. در بین این سه، مدت‌ها بود که شایعه معرفی نسخه بعدی از سری اصلی Gears مطرح بود که درنهایت نیز مایکروسافت این کار را همراه با نمایش یک تریلر معرف انجام داد و شما می‌توانید آن را هم در بازی‌مگ تماشا کنید.

براساس وعده مایکروسافت، بازی Gears 5 قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.