نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 04 تیر 1397
ساعت 20:29

تتسویا نومورا: بازسازی Final Fantasy VII و Kingdom Hearts III خیلی زود معرفی شدند

0 از 5

آقای نومورا، کارگردان بازسازی Final Fantasy VII و Kingdom Hearts III اقرار کرد که این دو عنوان خیلی زود معرفی شدند

با این‌که ایشان از مشکلاتی که معرفی زودهنگام عناوینی چون بازسازی Final Fantasy VII و Kingdom Hearts III ایجاد می‌کنند آگاهند، اما این کار را ضروری می‌داند. او در مصاحبه‌ای با سایتMultiplayer، اذعان داشت که انتخاب زمان مناسب برای معرفی بازی امری دشوار است.

درحالی که بعضی از کمپانی‌ها، بازی‌هایشان را نزدیک عرضه معرفی می‌کنند، کمپانی Square Enix روش دیگری را دنبال می‌کند؛ آقای نومورا در این رابطه توضیح داد:

در مورد ما، حتی اگر چیزی را معرفی نکنیم از طرف طرفداران تحت فشار هستیم. آن‌ها همیشه درحال پرسشند که "آیا درحال ساخت فلان بازی هستید؟" یا "چرا دنباله‌ی فلان بازی را نمی‌سازید؟". حتی بعد از معرفی بازی‌ها نیز وضعیت فرقی نمی‌کند، چون به سراغ سوال "چه زمانی بازی را منتشر می‌کنید؟" یا " کی تریلر جدیدی نشان می‌دهید؟" می‌روند.

یکی از دلایل دیگر برای معرفی زودهنگام بازی‌ها، جلوگیری از لو رفتن و شایعه‌ پراکنی است. آقای نومورا تکرار کرد که ترجیح می‌دهد آن‌طور که خودشان می‌خواهند بازی را معرفی کنند نه این‌که لو رفتن آن‌ها را نظاره کنند و نتوانند نظری بدهند؛ مخصوصاً وقتی که اطلاعات غلط و شایعات شروع به پراکنده‌ شدن می‌کنند. در مورد دو عنوان Final Fantasy VII و Kingdom Hearts III، اسکوئر انیکس تصمیم گرفت تا قبل از این‌چنین بداقبالی، بازی‌هایش را معرفی کند.

من کاملاً آگاهم که بازی را زود معرفی کردیم، ولی حتی آن موقع هم شایعاتی درمورد این‌که کار روی بازی شروع شده در صنعت بازی پیچیده بود، بخاطر همین تصمیم گرفتیم تا دیگر آن‌ را مخفی نگه نداریم و رسماً معرفی کنیم.

با این‌که آقای نومورا چیزی درباره‌ی تغییر این رویکرد نگفت، اما از نواقص آن نیز اطلاع دارد. 

Kingdom Hearts III در تاریخ سه شنبه، 9 بهمن سال جاری برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. از آن‌جایی که Final Fantasy VII برخلاف انتظارات در مراسم E3 حضور نداشت، احتمالاً تا عرضه‌ی آن زمان زیادی باقی مانده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.