نویسنده: مهدی افتخاری دوشنبه، 04 تیر 1397
ساعت 16:28

نتیجه استفاده مفرط از مهمات در عنوان Days Gone

0 از 5

استفاده بیش از اندازه از مهمات در Days Gone نتیجه خوبی به دنبال ندارد.

بر اساس اطلاعاتی که تا به حال از این بازی به دست ما رسیده است، می‌دانیم که قابلیت انتخاب درجه سختی در آن وجود نخواهد داشت و بازی بسیار دشوار خواهد بود. اما جای تعجبی نیست، چرا که داستان بازی در یک دنیای پس از آخرالزمان اتفاق می‌افتد که در آن، دشمنان زامبی مانند که به آن‌ها فریکر گفته می‌شود، مدام به دنبال شما هستند و نمی‌گذارند که یک نفس راحت بکشید. هنوز مشخص نیست که این عنوان تا چه اندازه سخت خواهد بود یا چه چالش‌هایی را پیش روی بازیکنان قرار خواهد داد، اما چیزی که سونی بند(Sony Bend) تایید کرده، این است که مهمات در Days Gone کمیاب هستند.

مطمئنا تا الان متوجه شده‌اید که دو نوع بازی وجود دارد: بازی‌هایی که مهمات در آن‌ها بسیار کمیاب‌اند و بازی‌هایی که در آن‌ها فقط عوض کردن خشاب جلوی تیر اندازی را می‌گیرد، Days Gone جزء دسته اول است. در مصاحبه سونی بند با جیوف کیلی، استدیو گفت که قصد دارد بازی را سخت درست کند اما نه به طوری که بازیکنان از دست آن کلافه شوند.

به گفته تیم سازنده، بازی کسانی را که بیش از حد از مهمات استفاده می‌کنند مجازات خواهد کرد. نه تنها مهمات کمیاب هستند، بلکه هرچه بیشتر شما به شلیک گلوله‌های خود ادامه دهید صدای بیشتری از خود تولید می‌کنید. به گفته سونی بند، دنیای بازی Days Gone یک دنیای ریسپانسیو یا واکنشی است، به این معنی که دشمنان فقط قصد کشتن شما را ندارند، آن‌ها همچنین برای پیدا کردن شما هم تلاش می‌کنند. بنابراین، هرچه صدای بیشتر با تیراندازی تولید کنید، توجه دشمنان بازی را بیشتر به سمت خود جلب کرده و مطمئن باشید که از این کار پشیمان خواهید شد. سازندگان این عنوان امیدوار هستند تا با پیاده سازی چنین سیستمی، بتوانند بازیکنان را به فکر انداخته و آن‌ها را به چالش بکشند.

مجازات کردن بخاطر انتخاب‌های بد ایده جالبی است، اما نکته منفی که به همراه دارد کلافه کردن بازیکنان است. به گفته تیم سازنده، متعادل نگه داشتن درجه سختی بازی، دشوارترین کاری بود که آن‌ها تا به حال انجام داده‌اند. امیدواریم که در انجام این کار پیروز باشند، زیرا تنها چیزی که تحمل آن برای گیمرها سخت است، بازی‌هایی هستند که بیش از اندازه دشواراند.

عنوان انحصاری Days Gone برای کنسول PS4 در دست ساخت است و در تاریخ 3 اسفند به بازار عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.