نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

سازنده بازی Days Gone مشغول کار روی یک پروژه بزرگ AAA است

3.5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فهرست استخدامی جدید استودیو SIE Bend فاش می‌کند که این تیم مشغول کار روی یک پروژه جدید AAA هستند.

اخیرا فاش شده که استودیو فرست پارتی سونی یعنی SIE Bend که در سال گذشته بازی Days Gone را عرضه کرده بود، درحال استخدام گسترده بازیسازان برای مشارکت در پروژه بزرگ و بعدی آن‌ها است. براساس این فهرست استخدامی، استودیو در پست‌هایی نظیر هنرمند ارشد فنی برای کار روی یک پروژه بزرگ AAA اقدام به جذب نیرو می‌کند. به علاوه در دیگر بخش‌ها، اشاره شده که به انیماتورها برای ساخت انیمیشن‌های سه‌بعدی «بسیار باکیفیت همراه با کیفیت سینمایی در ساخت انیمیشن‌های تکلم و چهره» نیاز دارند. به علاوه این انیمیشن‌سازان باید بتوانند «تا جایی که ممکن است به خلق واقع‌گرایانه انیمیشن‌های حرکتی کاراکترها» بپردازند. به همین ترتیب به ساخته شدن انیمیشن‌های واقع‌گرایانه برای تغییرات حالت چهره، بدن و لباس نیز اشاره شده است.

استودیو بند البته به خود پروژه بعدی‌اش اشاره‌ای نداشته، ولی بهترین حدس برای پروژه بزرگ و AAA بعدی آن‌ها می‌تواند ساخته شدن دنباله بازی Days Gone باشد. این بازی که در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شد، یک عنوان جهان‌باز و زامبی‌محور سوم شخص بود که جدای از موفقیت مالی بزرگ و فروش فوق‌العاده، تجربه بزرگی برای این تیم هم محسوب می‌شود. با توجه به نحوه پایان‌بندی این بازی، به نظر می‌رسد که می‌توان انتظار ساخته شدن دنباله برای آن را را داشت. در صورتی که پروژه بعدی استودیو بند Days Gone 2 باشد، احتمالا این یک بازی نسل نهمی و برای PS5 خواهد بود که بعید است در آینده نزدیک عرضه شود. البته به همین ترتیب، این احتمال نیز وجود دارد که SIE Bend پروژه متفاوتی را در دست ساخت داشته باشد و تا زمان رونمایی رسمی، نمی‌توان با قطعیت این موضوع را تایید کرد.

بازی Days Gone درحال حاضر برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.