نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

خبرهای بزرگ و سورپرایزکننده‌ای از Xbox Series X در راه هستند

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از شایعات اخیر مبنی بر رونمایی رسمی Xbox Series X در ماه می، یک مدیرجرایی ایکس‌باکس خبر از سورپرایزهای بزرگ داده است.

در میان دو پلتفرم‌دار بزرگ فعلی بازار کنسول‌های بازی خانگی، مایکروسافت در طول چند ماه اخیر فعالیت رسانه‌ای بسیار بیشتری برای تبلیغ Xbox Series X داشته است. این شرکت، در اواخر سال جاری میلادی اقدام به عرضه کنسول‌های بازی جدید ایکس‌باکس می‌کند و برخلاف سونی و پلی‌استیشن 5، استراتژی بازاریابی فعالانه‌تر و پرشمارتری داشتند. درحال حاضر اطلاعات جذاب زیادی از «ایکس‌باکس سری ایکس» منتشر شده است، با این حال موارد بسیار زیادی درباره کنسول بدون پاسخ بوده و انتظار می‌رود که این موارد نیز در آینده پاسخ بگیرند. در این رابطه، اخیرا شایعاتی وجود داشت که از رونمایی رسمی بسیار نزدیک Xbox Series X در ماه آینده میلادی یعنی می می‌گفتند. مایکروسافت البته گرچه تاکنون درباره این گمانه‌زنی‌ها سکوت کرده، ولی یکی از مدیران اجرایی ایکس‌باکس، اخیرا اشارات جالبی به یک هفته بزرگ برای طرفداران کرده است.

جیسون رونالد به عنوان مدیر تیم برنامه‌ریزی ایکس‌باکس، اخیرا پست‌های جدیدی در حساب توییتری خود ارسال کرده و وعده داده که «طرفداران منتظر یک هفته هیجان‌انگیز، همراه با خبرهای بزرگ، دموهای جذاب و البته چند سورپرایز باشند.» گفتنی است که این پست به تنهایی می‌تواند برای طرفداران جذابیت بالایی داشته باشد، ولی با توجه به شرایط فعلی و انتشار شایعات اخیر، انتظارات حالا فراتر از این نیز رفته است.

پایانی فوق‌العاده برای یک هفته هیجان‌انگیز! چندین خبر بسیار بزرگ، دموهای جذاب و البته چند سورپرایز.

تیم ما به سختی تلاش می‌کنند تا علیرغم شرایط چالش‌برانگیز فعلی کار را پیش ببرند. افتخار می‌کنم که عضوی از تیم ایکس‌باکس هستم.

در طول هفته‌های اخیر، برخی فعالان شناخته شده و اینسایدرهای صنعت گیم، به صورت گسترده از ماه می به عنوان موعد زمانی که مایکروسافت و سونی دست به برگزاری رویدادهای بزرگ برای معرفی کنسول‌های خود می‌زنند گفته بودند. اصلی‌ترین سوال‌های باقی مانده پیرامون آن‌ها، بازی‌های جدید، قیمت و نمایش قابلیت‌ها و سرویس‌ها به شکل مستقیم در قالب دمو نحوه کار است که انتظار می‌رود در برنامه‌های بعدی تبلیغاتی دیده شوند.

مایکروسافت طبق اعلام قبلی، Xbox Series X را در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ عرضه می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.