نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 29 ارديبهشت 1402
ساعت 11:00

بازی بعدی سازندگان Days Gone ممکن است به زودی معرفی شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Bend Studio به عنوان یکی از تیم‌های فرست پارتی و داخلی پلی‌استیشن، اخیرا جشن سی سالگی فعالیت خودشان را جشن گرفتند. این تیم که از اولین کنسول بازی سونی و با ساخت سری Syphon Filter به شهرت رسید، بیش از همه در دوره کنونی به خاطر ساخت بازی Days Gone نیز شناخته می‌شوند. با توجه به سالگرد سی سالگی این استودیو، شرکت اخیرا در یک پست رسمی از طرفداران بابت همراهی‌شان تشکر کرده و اعلام کرده که شدیدا منتظر فرارسیدن زمانی هستند که پروژه بعدی خودشان را رونمایی کنند.

لازم به ذکر است که سازندگان Days Gone البته قبلا ساخته شدن نسخه دوم این بازی را رد کرده بودند، هرچند تایید شده که پروژه جدید آن‌ها نیز با توجه به تجربیات همین بازی و یک بازی جهان‌باز خواهد بود. آن‌ها همچنین وجود حالت چندنفره را نیز برای این پروژه تایید کرده بودند. با توجه به تایید برگزاری رویداد اختصاصی PlayStation Showcase در روز 24 می، می‌توان امیدوار بود که از بازی جدید این استودیو نیز خبرهای جدیدی منتشر شود.

رویداد PlayStation Showcase در 24 می (3 خرداد 1401) و به وقت ایران در ساعت 23:30 چهارشنبه شب هفته آینده برگزار شود، و باید دید که در آن بازی جدید Bend Studio برنامه‌ای خواهد داشت یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.