نویسنده: Sasan سه شنبه، 12 بهمن 1400
ساعت 05:17

از Final Fantasy VII Remake Part 2 در سال جاری رونمایی می‌شود

0 از 5

سال 2022 مصادف است با بیست و پنجمین سالگرد عرضه نسخه اصلی بازی فاینال فانتزی 7 و امروز یوشینوری کیتاسه، کارگردان نسخه اصلی و تهیه‌کننده پروژه بازسازی، در خلال نمایش بازی Final Fantasy VII: The First Soldier اعلام کرد که مخاطبان باید کمی صبوری بیشتری پیشه کنند ولی به احتمال بسیار زیاد خبرهایی اساسی از پارت دوم پروژه بازسازی فاینال فانتزی 7 در ماه‌های آتی منتشر خواهد شد.

پارت اول Final Fantasy VII Remake در بهار سال 2020 به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شد و بعدتر در تابستان 2021 نسخه‌ای کاملتر از این عنوان روی پلی استیشن 5 در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. حدود یک ماه و نیم پیش بود که بالاخره انحصار این بازی شکسته شد و با عرضه روی فروشگاه دیجیتالی اپیک، کاربران رایانه‌های شخصی هم شانس تجربه این محصول را پیدا کردند.

در کنار قسمت دوم پروژه بازسازی، در سال جاری شاهد ادامه پشتیبانی از Final Fantasy VII: The First Soldier خواهیم بود. این بازی که در ژانر بتل رویال طراحی شده فعلاً به طور انحصاری فقط برای پلتفرم‌های همراه در دسترس قرار دارد. در سمت بازی موبایل اپیزودیک Final Fantasy VII: Ever Crisis را خواهیم داشت که قرار است کل ماجراهای نسخه اصلی به همراه محصولات مشتق شده از آن تحت عنوان Compilation را در فضایی جدید پوشش دهد.  

Sasan | اخبار | 01/02/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.