نویسنده: آرمین صیامی زاده سه شنبه، 08 خرداد 1397
ساعت 13:06

تصویر جدیدی از بازسازی Final Fantasy VII منتشر شد

0 از 5

این تصویر احتمالاً باس‌فایت Air Buster است

از وقتی که کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که در برخی از طراحی‌‌های بازسازی Final Fantasy VII تغییراتی ایجاد کرده منتظر اطلاعات تصاویر بیشتری بوده‌ایم و حالا به لطف صفحه‌ی استخدام بخش کسب و کار بازی، می‌توانیم نگاهی به اسکرین شاتی جدید از این بازسازی بیندازیم.

1bd03 thumbتصویر بالا آقای Naoki Hamaguchi، رهبر تیم توسعه‌ی بازی و پشت سر او، مانیتور سمت راست، یکی از باس‎فایت‌های بازی به نام Air Buster که اوایل بازی با آن مواجه می‌شوید را نشان می‌دهد. به طراحی این روبات غول‌پیکر دقت کنید:

DeRm6uFVQAchyB9 thumb

تصویر بالا را با Air Buster نسخه‌ی اصلی Final Fantasy VII که در سال 1997 منتشر شد مقایسه کنید:

4ekWXJQ thumb

ماه گذشته کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که قصد دارد توسعه‌ی این بازسازی را در داخل شرکت متمرکز کند و به همین علت برخی از متریال‌های ساخته شده در استودیوهای خارجی را دور انداخت و مشغول به ساختن دوباره‎یشان شد. ماه گذشته این کمپانی دست به استخدام نیرو‌های جدید زد و هدف از این کار را پیشی گرفتن بازسازی از نسخه‌ی اصلی اعلام کرد. آخرین خبری که از این عنوان منتشر شده، بازگشت Nobuo Uematsu، اهنگساز افسانه‌ای سری به این بازسازی بود که خوشحالی و رضایت طرفداران نگران این بازی را به همراه داشت.

بازسازی Final Fantasy VII درحال توسعه برای کنسول PS4 است و شاید انتشار این عکس اشاره‌ی باشد به حضور این بازی در مراسم E3.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.