نویسنده: محمدرضا حیدری سه شنبه، 08 خرداد 1397
ساعت 12:14

EA درباره‌ی نام Battlefield V توضیح می‌دهد

2.33 از 5

به‌تازگی حساب توییتر سری Battlefield، درباره‌ی نام‌گذاری عنوان جدید این سری یعنی Battlefield V اطلاعات جالبی را منتشر کرده است.

همان‌طور که اطلاع دارید، نسخه‌ی جدید سری Battlefield به نام Battlefield V هفته‌ی پیش به‌طور رسمی رونمایی شد و این رونمایی با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی طرفداران سری همراه بود. این قسمت که بازهم به حال و هوای جنگ جهانی دوم بازگشته، برخلاف عادت همیشگی انتخاب نام عناوین سری Battlefield، در نام‌گذاری خود از حروف رومی استفاده کرده و حال حساب‌رسمی Battlefield در توییتر، این موضوع را توضیح می‌دهد.

حرف «V»، نماد علامت V یا همان پیروزی است که وینستون چرچیل، نخست‌وزیر و رهبر بریتانیا در جنگ جهانی دوم، در عمومی کردن این نماد در بین نیروهای متفقین نقش داشته است.

در پست جدید حساب کاربری Battlefield در توییتر آمده است:

این [حرف] نشان‌دهنده‌ی «V برای پیروزی» (V for Victory) است. این عبارت و علامت توسط وینستون چرچیل مورداستفاده قرار گرفت و برای مدت زیادی در جنگ جهانی دوم، در میان متفقین رواج بسیاری داشته است. به همین دلیل ما تصمیم خود را بر به استفاده از عدد رومی V، به‌جای استفاده از عدد 5 قراردادیم.

همچنین خبر دیگری که از استفاده‌ی عناوین جدید شوتر از اعداد رومی به گوش می‌رسد، استفاده‌ی Call of Duty: Black Ops 4 از نام رسمی «Call of Duty: Black Ops IIII» به‌جای استفاده از «Call of Duty: Black Ops IV» است؛ IV در اعداد رومی نماد عدد 4 محسوب می‌شود و عبارت IIII در بین این اعداد وجود ندارد. هرچند قبلاً درباره‌ی حق استفاده از این نام با موزه‌ی ملی بریتانیا صحبت شده بود.

عنوان Battlefield V در 19 اکتبر (27 مهر) سال جاری برای پلتفرم‌های Xbox one، Playstation 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

همچنین مشترکین EA/Origin Access می‌توانند در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) به نسخه‌ی آزمایشی بازی دسترسی داشته باشند؛ این نکته هنگامی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که متوجه می‌شویم نسخه‌ی آزمایشی Battlefield V دقیقاً یک روز قبل از انتشار Call of Duty: Black Ops 4 در دسترس خواهد بود. در کنار تمام این‌ها EA وعده‌ی یک بتای عمومی برای قسمت جدید سری بتلفیلد را به طرفداران داده است. اطلاعات بیشتری درباره‌ی این عنوان در رویداد E3 2018 منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.