نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 08 خرداد 1397
ساعت 07:30

بازی جدید Avatar یوبی سافت در آینده ای نزدیک عرضه نمی شود

5 از 5

براساس اطلاعیه جدید یوبی‌سافت، طرفداران نباید به این زودی‌ها منتظر عرضه بازی مورد انتظار Avatar جدید باشند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک بازی جدید اقتباسی و الهام گرفته از فیلم سینمایی Avatar جیمز کامرون، توسط یوبی‌سافت در حال ساخت است و طبق گزارشی جدید، طرفداران نباید انتظار عرضه و تجربه آن را به این زودی‌ها داشته باشند. در اطلاعیه اخیر یوبی‌سافت که اولین بار توسط IGN منتشر شده، اشاره شده که این بازی قرار نیست تا قبل از پایان سال مالی ۲۰۲۱ این شرکت عرضه شود. این خبر، به این معنی است که بازی حداقل تا ۱ آوریل سال ۲۰۲۰ (۱۳ فروردین ۱۳۹۹) منتشر نمی‌شود. گفتنی است که فیلم سینمایی دنباله آواتار، یعنی آواتار 2 نیز که مدت‌هاست تایید شده قرار است در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر-دی ۱۳۹۹) عرضه شود که این موضوع هم در اطلاعیه جدید یوبی‌سافت مورد اشاره قرار گرفته است.

به گفته یکی از نمایندگان یوبی‌سافت در اطلاعیه اخیر:

آواتار یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین برندها در دنیای سرگرمی است ... و ما برنامه‌های بسیار بزرگی برای بازی جدید، که قرار است توسط یک استودیو و یک موتور بازی‌سازی بسیار قدرتمند ساخته شود داریم. فیلم دنباله قرار است در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه شود و به همین دلیل، بازی ما نیز تا قبل از سال مالی ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد.

در این باره گفتنی است که بازی اول آواتار شرکت یوبی‌سافت، در سال ۲۰۰۹ و همراه با فیلم اصلی آواتار جیمز کامرون عرضه گردید. در جریان گزارش اخیر که IGN منتشر کرده، یوبی‌سافت اشاره کرده که آن بازی نیز یک محصول سودآور برای شرکت بوده است.

همچنین لازم به ذکر است که تقریبا هیچ چیز پیرامون جزئیات مرتبط با بازی دوم مشخص نیست و تنها این موضوع روشن است، که وقایع بازی قرار است در سیاره پاندورا صورت بگیرد و اینکه بازی برای پلتفرم‌های کنسولی و PC عرضه می‌شود. بنا بر همین موضوع، تاریخ عرضه دقیق یا تریلر و نمایش‌هایی از گیم‌پلی بازی نیز تاکنون منتشر نشده است.

همچنین بنا بر اطلاعیه‌هایی قبلی، این موضوع نیز مشخص است که بازی آواتار ۲، توسط استودیو مشهور Ubisoft Massive، سازنده بازی‌های Tom Clancy's The Division و The Division 2 و همچنین استودیو جدید یوبی‌سافت استکهلم ساخته می‌شود. همچنین در آگوست سال گذشته بود که یوبی‌سافت خبر از استخدام یکی از سازندگان قدیمی سری بتلفیلد یعنی پاتریک باخ را داد، تا هدایت تیم توسعه را برای ساخت بازی آوتار ۲ برعهده بگیرد.

در خبرهای دیگری از یوبی‌سافت، این شرکت هفته گذشته بود که در جریان یک اطلاعیه، لاین‌آپ بازی‌های خود در E3 2018 را معرفی کرد. در جریان این خبر، یوبی‌سافت به این نکته هم اشاره کرد که ممکن است در جریان این رویداد از بازی‌های جدید دیگری هم پرده‌برداری کند. طبق گمانه‌زنی‌های گسترده که بین طرفداران وجود داشته، یکی از این بازی‌ها می‌تواند بازی جدیدی از سری Splinter Cell باشد.

زمان کنفرانس اختصاصی یوبی‌سافت در E3 امسال نیز در روز ۲۲ خرداد، ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.