نویسنده: محمدرضا حیدری دوشنبه، 07 خرداد 1397
ساعت 13:01

نسخه‌ی آرکید Halo در Xbox جایی نخواهد داشت

0 از 5

عنوان Halo: Fireteam Reaven، جدیدترین نسخه‌ی آرکید سری محبوب Halo، به‌احتمال بسیار زیاد در انحصار آرکیدها باقی خواهد ماند.

نسخه‌ی آرکید سری Halo که تحت عنوان Halo: Fireteam Raven شناخته می‌شود، یکی از نسخه‌های فرعی این سری به‌حساب می‌آید که توسط استودیوی 343 Industries توسعه یافته است. هرچند مدتی پیش این استودیو اعلام کرد که Fireteam Raven تأثیری بر کیفیت ساخت نسخه‌ی اصلی این مجموعه یعنی Halo 6 نخواهد داشت اما اعتراضاتی از جانب مخاطبان Xbox علیه این بازی به میان آمد.

در آخرین پست هفتگی وبلاگ رسمی Halo، استودیوی 343 Indusries رسماً اعلام نموده که آن‌ها دست‌کم هنوز، هیچ ایده‌ای برای انتشار Fireteam Reaven بر روی پلتفرم Xbox و یا هرگونه پلتفرم دیگری را ندارند. آن‌ها در بخشی از آخرین پست خود این‌گونه بیان می‌دارند که:

ما فعلاً هیچ ایده‌ای برای انتشار [این بازی] بر روی Xbox یا سایر پلتفرم‌ها را نداریم.

در این پست 343 Industries اظهار داشته که Fireteam Reaven یک "تجربه‌ی آرکید فوق‌العاده و خاص" است که در آن از اتاقک‌های سفارشی به همراه صفحات 130 اینچی با کیفیت 4K استفاده می‌شود؛ همچنین در این اتاقک‌ها چهار مسلسل هم نصب‌شده که قطعاً یکی از جذابیت‌های اصلی این عنوان خواهند بود. درهرصورت، به نظر می‌رسد چنین تجربه‌ای هرگز در خانه‌ی شما و بر روی یک کنسول Xbox ساده امکان‌پذیر نخواهد بود.

Halo: Fireteam Raven Arcade

این بازی توسط دو کمپانی Raw Thrills و Play Mechanix با ایده‌ی این‌که این بازی برای مکان‌ها و آرکیدهای دیگر مشابه آن "به طرز منحصربه‌فردی مناسب" خواهد بود، در مسیر توسعه قرار گرفت. این بازی در جایگاه‌های Dave & Busters در آمریکا قابل‌دسترسی است و پس از مدتی در نقاط دیگر دنیا هم جایگاه‌هایی برای این بازی مشغول به فعالیت خواهند شد.

همچنین اگر توانایی خرید چنین آرکیدی را دارید، استودیو 343 Industries اعلام کرده است که عنوان آرکیدش پس از مدتی و در سال جاری، از طریق توزیع‌کنندگان بازی در سطح گسترده‌تری در دسترس خواهد بود و اطلاعات دقیق‌تر، مانند قیمت این اتاقک‌ها، کمی بعد مشخص خواهند شد.

درحالی‌که عنوان به‌شدت مورد انتظار Halo 6 طبق گفته‌ی افراد بسیاری در E3 2018 رونمایی خواهد شد، ما اطلاعات مختلفی از این بازی مانند پشتیبانی آن از حالت split-screen و چند مورد جزئی دیگر در این بازی داریم که برای هواداران قدیمی این سری بسیار خوشحال‌کننده بوده‌اند؛ کما اینکه این عنوان در همان روز عرضه، برای مشترکین سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

کنفرانس کمپانی مایکروسافت در رویداد E3 امسال، یک روز زودتر از آغاز رسمی این مراسم، در روز یکشنبه 11 ژوئن (21 خرداد) و در ساعت 00:30 بامداد به‌وقت‌ایران شروع خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.