نویسنده: مهدی افتخاری دوشنبه، 07 خرداد 1397
ساعت 12:58

کمپین بازاریابی Cyberpunk 2077 از Witcher 3 بزرگ‌تر است

0 از 5

به گفته سازندگان Cyberpunk 2077، هزینه صرف شده برای بازاریابی این عنوان بسیار زیاد است.

عظیم بودن کمپین بازاریابی Cyberpunk 2077 به این معنی است که این عنوان شرکت CD Project Red مسلما یک عنوان AAA است و به اندازه Witcher 3 یا حتی بیشتر از آن مهم خواهد بود. ناگفته نماند که Witcher 3 یکی از بهترین بازی‌های تاریخ شناخته شد و باعث شد که CD Project جایگاه مهمی در صنعت بازی سازی به دست آورد.

این خبر درباره بودجه بازاریابی Cyberpunk 2077 از یک کنفرانس مالی به گوش ما رسید که در آن سازندگان این عنوان به سرمایه گذاران گفتند، کمپین بازاریابی این بازی از تمام کمپین‌های قبلی آن‌ها بزرگ‌تر است و باید به اندازه کافی در طرفداران ذوق و اشتیاق ایجاد کند. مدیر عاملان شرکت، آدام کیچینسکی و پیئتر نیلوبوویچ می‌گویند:

ما انتظارات فراوانی از عنوان جدید خود داریم. مطمئنا هزینه‌ای که برای تبلیغات آن صرف شده از Witcher 3 بیشتر خواهد بود. اما هنوز زود است که بخواهیم در مورد جزئیات صحبت کنیم، هرچه به رونمایی از بازی نزدیک‌تر شویم، می‌توانیم اطلاعات دقیق‌تری را به شما بدهیم، چرا که برای خود ما هم روشن می‌شود که چه مقدار می‌خواهیم برای بازی خرج کنیم.

همانطور که می‌دانید، انتظار می‌رود که Cyberpunk 2077 حضور مهمی را در E3 داشته باشد و با توجه به لیست جدید فرصت‌های شغلی موجود در CD Project Red، به نظر می‌رسد که شرکت قصد دارد بعد از سال‌ها تریلر جدیدی را به نمایش بگذارد.

اگرچه، خود CD Project هم در حال حاضر می‌گوید زمان زیادی تا رو نمایی از بازی باقی مانده. اگر واقعا قرار بر این بود که بازی در E3 حضور داشته باشد پس شرکت باید تا به حال اطلاعات بیشتری از بازی را می‌دانست. در هر صورت هنوز چیزی مشخص نیست و باید تا E3 صبر کرد.

Cyberpunk 2077 برای PS4، Xbox One، PC و احتمالا نسل بعد در حال ساخت است. هنوز تاریخ عرضه بازی مشخص نیست.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.