نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 06 خرداد 1397
ساعت 20:19

مایکل پچر: وجود لوت باکس به خاطر حماقت مصرف‌کنندگان است

0 از 5

"قانون‌گذاران هاوایی ابله هستند!"

آقای مایکل پچر که شاید معروف‌ترین و یکی از رک‌ترین آنالیزورهای صنعت بازی است، در رویداد موسسه‌ی Video Game Bar در شهر لس‌آنجلس حضور داشت. او طی این رویداد درمورد همه چیز از eSports و واقعیت مجازی (که به نظرش بیش از حد هایپ شده) گرفته تا لوت باکس‌ها صحبت کرد. در مورد مسئله‌ی لوت باکس ایشان بسیاربی‌پرده اذعان داشت:

چرا لوت باکس‌ها وجود دارند؟ چون مصرف‌کننده‌ها احمق هستند و حاضرند هزاران دلار برای بدست آوردن فلان آیتم بسیار کمیاب خرج کنند. اگر آیتمی را با قیمت 500 دلار برای فروش بگذارید آن‌ را نخواهند خرید. به نظرم راه حل چینی‌ها که احتمال به‌دست آوردن هر آیتم‌ را نشان می‌دهند در این مورد چاره‌ساز باشد. احتمال وجود فلان آیتم در لوت باکس 1 در 250 است، همچنین می‌توانید آن را به قیمت 250 دلار بخرید. بعد مردم به این نتیجه می‌رسند که چرا باید 600 دلار بدهم و 250 تا لوت باکس بخرم؟ پس می‌روند و مستقیماً خود آیتم را می‌خرند.

این آنالیزور موسسه‌ی Wedbush Securities در مورد قانون‌گذاران ایالت هاوایی به سرپرستی Chris Lee که علیه لوت باکس جبهه‌‌گیری کرد و تلاش‌هایش برای تصویب لایحه علیه آن بی‌نتیجه ماند، سخنی را دریغ نکرد و گفت:

احتمال این‌ که کسی بتواند در ایالات متحده برای تعدیل لوت باکس‌ها قانونی تنظیم کند بسیار کم است. این [قانون‌گذاران] هاوایی یک مشت ابلهند. آن‌ها ابلهند. نه تنها باید استعفا بدهند، بلکه باید خودشان را بکشند! واقعا احمقند. جدی می‌گویم، واقعاً عجب خنگ‌هیی هستند! یکی از این دو قانون‌گذار کند ذهن- که اسم استودیویش یادم رفته- همچنین چیزی گفت: EA یکی از استودیوهای موردعلاقه‌ی من را در سال 2005 بست و از آن موقع از آن‌ها بدم می‌آید. واقعاً همچنین چیزی گفت. می‌خواهیم علیه لوت باکس‌ها قانون تصویب کنیم؟ عجب آدم عوضی‌ای.

در ضمن، راه حلشان این بود که لوت باکس‌ها را قمار به حساب بیاورند. قمار در هاوایی ممنوع است و در نتیجه تا بیست و یک سالگی نمی‌توانید لوت باکس بخرید. آیا این یعنی که پس از بیست و یک سالگی می‌توانید در هاوایی قمار کنید؟ امکان ندارد این قانون رعایت شود. این قانون تصویب نخواهد شد چون یک نفر در آن هیئت به دانشکده‌ی حقوق رفته است. یک نفر از اعضایشان به قوانین هاوایی نگاه خواهد کرد. آن‌ها ابله هستند. فکر نمی‌کنم هیچ یک از این اتفاقات عملی شوند.

آقای پکتر در این مسئله طرف Mike Gallagher، رئیس ESA ( موسسه‌ی نرم‌افزار‌های تفریحی) را می‌گیرد که قمار حساب کردن لوت باکس‌ها را واکنشی بیش از حد شدید خواند. ظاهراً رویکرد آمریکا و اروپا در رابطه با این موضوع حساس فعلاً متفاوت خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.