نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 14 دی 1397
ساعت 13:00

به عقیده یک تحلیلگر امسال یک Splinter Cell جدید در راه است

0 از 5

مایکل پکتر تحلیلگر شناخته شده صنعت بازی، پیش‌بینی‌های خود از صنعت بازی در سال ۲۰۱۹ را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سری بازی‌های Splinter Cell برای مدتی نسبتا طولانی به عنوان یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین عناوین یوبی‌سافت شناخته می‌شدند، ولی حالا این سری حدود ۶ سال است که شاهد یک نسخه تازه و مستقل نبوده و همین موضوع هم در طول هر سال، توسط طرفداران به گوش یوبی‌سافت می‌رسد. این شرکت، در چند بازی اخیر خودش از جمله Assassin's Creed Odyssey و Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands محتواهایی پیرامون اسپلینتر سل داشت که خصوصا مورد دوم، یک محتوای شامل گیم‌پلی و خط داستانی بود؛ مرحله‌ای که «سم فیشر» به عنوان شخصیت مهمان از اسپلینتر سل، وارد دنیای Ghost Recon Wildlands شد.

یوبی‌سافت در آن محتوای گسترش‌دهنده، از Michael Ironside صداپیشه اصلی سم فیشر دعوت کرده بود و با در نظر گرفتن گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی که پیرامون بازی وجود دارد، تقریبا هر سال بحث انتشار یک نسخه تازه از این بازی وجود دارد. به تازگی نیز تحلیلگر شناخته شده صنعت بازی یعنی مایکل پکتر، درباره پیش‌بینی‌های کلی خودش از سال ۲۰۱۹ صحبت کرده که در میان یکی از آن‌ها، او معتقد است که امسال یک بازی جدید هم از سری Splinter Cell منتشر می‌شود.

مایکل پکتر درباره پیش‌بینی‌های خود پیرامون عناوین امسال یوبی‌سافت، گفته که تصور می‌کند در سال ۲۰۱۹ این شرکت تا ۴ بازی بزرگ و AAA عرضه می‌کند. یکی از این عناوین که از قبل نیز فاش شده و درواقع قرار بود سال گذشته منتشر شود، بازی نبرد دریایی Skull & Bones است. سه بازی دیگر که هنوز فاش نشده‌اند نیز به اعتقاد پکتر یک نسخه جدید از سری Watch Dogs، یک محصول جدید در سری Rainbow Six و درنهایت هم یک نسخه جدید از سری Splinter Cell است.

همان‌طور که اشاره شد پکتر پیش‌بینی‌های کلی از سال ۲۰۱۹ نیز داشته که اطلاع از آن‌ها هم خالی از لطف نیست. به گفته او، امسال Take Two هم چند معرفی بزرگ برای استودیوهایش، از جمله راک‌استار خواهد داشت. او همچنین عرضه Borderlands 3 برای امسال را هم محتمل می‌داند. به علاوه او خبرهای تازه برای یک بازی جدید، از یک مجموعه خاموش دیگر یعنی BioShock را هم پیش‌بینی کرده است. به علاوه پکتر گفته که راک‌استار احتمالا امسال یک بازی جدید هم برای عرضه سال ۲۰۲۰ معرفی می‌کند.

پیرامون این پیش‌بینی‌ها، گرچه یک بازی جدید برای Rainbow Six کمی بعید است  چون مدتی پیش، یوبی‌سافت محتواهای تازه برای سال چهارم این بازی را معرفی کرد، ولی عرضه یک بازی از سری اسپلینتر سل احتمالا موردی است که باید گفت که بازگشت این بازی حتی باید زودتر از سال ۲۰۱۹ صورت می‌گرفت. اسپلینتر سل و یک بازی جدید از این سری، موضوعی است که ایو گیلموت رئیس یوبی‌سافت تقریبا در هر رویداد E3 در طول چند سال اخیر مورد سوال واقع شده است. آخرین مورد هم بعد از E3 2018 بود که گیلموت در پاسخ به غیبت مجدد اسپلینتر سل، گفت که گرچه او نیز این سری را واقعا دوست دارد و شرکت در فکر احیا سری هم هست، ولی فعلا خبری از بازی جدید برای این سری نیست.

باید دید که این شرایط در سال ۲۰۱۹ چگونه پیش می‌رود و آیا پیش‌بین‌های مایکل پکتر تحقق پیدا می‌کنند یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.