نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 14 دی 1397
ساعت 09:00

به زودی اطلاعات بیشتری از Left Alive منتشر می‌شود

0 از 5

اسکوئر انیکس تصاویر هنری تازه‌ای از بازی Left Alive منتشر کرده و به زودی اطلاعات بیشتری هم از بازی به اشتراک می‌گذارد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Left Alive یکی از عناوین موردانتظار سال ۲۰۱۹ است که حدود سه ماه با عرضه فاصله دارد. اسکوئر انیکس به عنوان ناشر این بازی، تاکنون تریلر، تصاویر گیم‌پلی و اطلاعات مختلفی را به مرور به اشتراک گذاشته است. با این وجود، پیرامون این بازی هنوز سوالات زیادی هم وجود دارد و Square Enix نیز در موارد زیادی تصمیم گرفته تا خیلی وارد جزئیات نشود. یکی از نکات مهم پیرامون این بازی که می‌تواند در اولین نگاه جلب‌توجه کند، تشابه تصاویر مفهومی و هنری آن به سری «Metal Gear Solid» است، که دلیل آن نیز حضور یوجی شینکاوا در تیم توسعه «لفت آلایو» می‌باشد. اسکوئر در همین رابطه، به تازگی چند تصویر هنری تازه از بازی منتشر کرده و وعده داده که در آینده‌ای نزدیک، اطلاعات بیشتری هم از این بازی به اشتراک می‌گذارد.

گزارش اخیر، به دنبال پست تازه Toshifumi Nabeshima کارگردان این عنوان در حساب توییتری بازی منتشر شده، که توضیح داده که گرچه سازندگان تاکنون به جزئیات چندانی از بازی اشاره نکرده‌اند، ولی وعده می‌دهد که در هفته‌های پیش رو و با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه بازی، اطلاعات بیشتری از آن را به اشتراک می‌گذارند. با در نظر گرفتن این اطلاعیه، حالا انتظار می‌رود که در طول این سه ماه اطلاعات بسیار بیشتری از بازی فاش گردد.

همان‌طور که اشاره شد، غیر از این اطلاعیه تعدادی تصاویر هنری تازه هم از بازی و در جریان چند پست جداگانه منتشر شده است. یکی از تصاویر تازه مفهومی، این بار به شخصیت «Mikhail Alexandrovich Shuvalov» به عنوان یکی از سه شخصیت اصلی بازی می‌پردازد که همان‌طور که اشاره شد، کار این طرح توسط یکی از اسطوره‌های سری متال گیر یعنی Yoji Shinkawa انجام شده است. غیر از این طرح یک تصویر دیگر نیز در استایل چیبی برای هر سه شخصیت اصلی بازی نیز منتشر شده که کار طراحی آن‌ها نیز، توسط همکار شینکاوا و یکی از طراحان قدیمی سری متال گیر یعنی Yuya Ishihata انجام شده که درواقع در بازی Left Alive به عنوان کارگردان هنری فعالیت می‌کند. شما می توانید این تصاویر تازه را در ادامه مشاهده کنید.

 left alive concept1left alive concept1

بازی Left Alive قرار است در روز ۵ مارس (۱۴ اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.