نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 20 شهریور 1397
ساعت 16:00

انتشار تریلر داستانی جدید برای بازی Left Alive

0 از 5

شرکت Square Enix به تازگی با انتشار تریلر داستانی جدیدی از بازی Left Alive، تاریخ عرضه بازی را نیز اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Square-Enix، سرانجام در جریان تور اختصاصی سونی پیش از برگزاری رویداد Tokyo Game Show موسوم به LineUp Tour، رسما تاریخ عرضه بازی مورد انتظار اکشن، شوتر و بقای خود یعنی Left Alive را مشخص کرد. بر این اساس، بازی قرار است در روز ۲۸ فوریه ۲۰۱۹ (۹ اسفند امسال) منتشر شود. هنوز البته مشخص نشده که این تاریخ، زمان عرضه جهانی بازی است و یا تنها مختص ژاپن خواهد بود. اسکوئر انیکس در کنار این خبر، تریلر سینمایی جدیدی نیز از بازی منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

 

 

پیرامون این بازی که مدتی پیش اطلاعات زیادی نیز توسط سازندگان آن فاش گردید، عنوانی کاملا جدید و متفاوت در سری بازی‌های قدیمی Front Mission شرکت اسکوئر انیکس است. کارگردان این عنوان، Toshifumi Nabeshima است که در گذشته کارگردانی بازی Armored Core را برعهده داشت. همچنین Yoji Shinkawa طراح افسانه‌ای گرافیکی و مدل‌های سری Metal Gear Solid نیز با این پروژه همکاری داشته و در این زمینه، Takayuki Yanase یعنی طراح بازی Xenoblade Chronicles X mech را نیز در کنار خود داشته است. تمرکز این بازی، روی سه شخصیت متفاوت است که باید هر کدام به نحوی با حمله نیروهای موسوم به Novo Slava در سال ۲۱۲۷ مواجه شوند. در این بازی، وجود مکاها (هیولاها، سازه‌های محرک مکانیکی و آهنی) بخش مهمی از گیم‌پلی و داستان بازی را نیز شامل می‌شود.

گیم‌پلی نیز جدای از اینکه روش‌های مختلفی برای پیگیری یک سیستم مخفی‌کاری در بازی فاش شده، استفاده از مکاها، وسایل نقلیه زرهی و روش درگیری و تیراندازی مستقیم نیز برای این بازی تایید شده است. گفتنی است که این سه کاراکتر، هر کدام روش و استایل بازی مختص خودشان را دارند،  به شکلی متفاوت با یکدیگر به جنگ نگاه می‌کنند و داستان نیز به شکلی چند شاخه‌ای با چندین مسیر مختلف توسط آن‌ها قابل دنبال کردن است. غیر از این موارد، هنوز اطلاعات بیشتری توسط اسکوئر پیرامون این بازی منتشر نشده است.

بازی Left Alive توسط Square Enix در حال ساخت است و همان‌طور که اشاره شد، قرار است در تاریخ ۹ اسفند امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.