نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 13 دی 1397
ساعت 17:00

راه‌اندازی یک استودیو جدید توسط Polyphony

0 از 5

Polyphony Digital سومین تیم بازی‌سازی خود در ژاپن را افتتاح کرد که قرار است به عنوان پشتیبانبرای  دیگر تیم‌های خود عمل کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو ژاپنی Polyphony Digital که خالق سری بازی‌های ریسینگ و محبوب Gran Turismo است، به تازگی یک تیم و استودیو جدید در توکیو ایجاد کرده است. با در نظر گرفتن این خبر، حالا استودیو جدید «The Ueno Atelier studio» به عنوان سومین تیم بازی‌سازی این استودیو در ژاپن و پنجمین استودیو آن‌ها در سطح جهان شناخته می‌شود. پالی‌فانی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های سونی، غیر از تیم‌های خود در ژاپن دو استودیو دیگر نیز در آمستردام هلند و لوس آنجلس آمریکا هم دارد.

با درنظر گرفتن گزارش‌های اولیه، به نظر می‌رسد که تیم Ueno studio قرار است به عنوان یک استودیو پشتیبان برای دو استودیو دیگر پالی‌فانی در ژاپن عمل کند. در صفحه فرصت‌های استخدامی این استودیو، به این موضوع اشاره شده که دلیل تاسیس استودیو در منطقه Ueno توکیو، «نزدیک بودن محل به دانشگاه هنر توکیو» است. بیشتر دانشجویان این دانشگاه نیز می‌توانند به شکل پاره‌وقت در استودیو، برای پشتیبانی از سایر تیم‌های پالی‌فانی کار کنند، درحالی که برخی دیگر نیز به عنوان کارمند دائم بعد از فارغ‌التحصیلی در استودیو جذب می‌شوند.

با در نظر گرفتن پروسه ساخت طولانی بازی‌های پالی‌فانی و منتشر شدن آخرین محصول آن‌ها یعنی Gran Turismo Sport، به شکل بالقوه این فرضیه مطرح می‌شود که سونی این تیم را به منظور آماده‌سازی خودش برای ورود به نسل نهم کنسول‌های بازی تاسیس می‌کند؛ تیمی که به احتمال زیاد عنوان بعدی Gran Turismo را برای کنسول «پلی‌استیشن ۵» تولید می‌کنند. پیرامون این استودیو، مدتی پیش نیز گزارشی منتشر شد که فاش می‌کرد پالی‌فانی اخیرا یک تکنولوژی ردیابی مخصوص بازی‌سازی را به شکل بومی و داخلی تولید کردند؛ خبری که باز هم نشان از آماده‌سازی بیشتر برای بازی بزرگ بعدی آن‌ها دارد.

همان‌طور که اشاره شد، آخرین محصول پالی‌فانی یعنی بازی Gran Turismo Sport هم‌اکنون برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.