نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 04 خرداد 1397
ساعت 08:30

یوبی سافت لاین آپ بازی های خود در E3 2018 را مشخص کرد

0 از 5

یوبی‌سافت در جریان یک اطلاعیه، از اکثر بازی‌هایی که در E3 امسال قصد صحبت درباره‌شان را دارد پرده‌برداری کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا شرکت یوبی‌سافت، بیشتر بازی‌هایی که قرار است از آن‌ها در E3 2018 نمایش یا بحثی داشته باشد را معرفی کرده است. این اطلاعیه درباره همه بازی‌هایی که این ناشر بزرگ قصد تمرکز روی آن‌ها دارد را صحبت نکرده است. طبق این اطلاعیه یوبی‌سافت گفته که قصد دارد در این رویداد، اطلاعات و محتواهای جدیدی از بازی‌هایی مثل The Division 2، Beyond Good & Evil 2، For Honor، Skull & Bones، Starlink: Battle for Atlas و Transference را به اشتراک بگذارد. گفتنی است که یکی از بازی‌هایی که انتظار می‌رفت در این فهرست حاضر باشد، بازی جدید Avatar است که پیش از این معرفی شده بود و از جمله پروژه‌های در دست ساخت توسط استودیو Massive Entertainment است.

همچنین این فهرست، شامل یک بازی بزرگ و اعلام نشده که پیش از این توسط یوبی‌سافت وعده داده شده بود نیز نمی‌شود؛ پیش از این در بازی‌مگ خواندید که این ناشر با توجه به تاخیر خوردن عرضه بازی Skull & Bones، برای سال مالی کنونی «سه بازی بزرگ AAA» در صف عرضه دارد که یکی از آن‌ها البته هنوز معرفی نشده، و با توجه به عدم معرفی در فهرست فعلی، باید منتظر رونمایی از آن در رویداد E3 2018 باشیم. گرچه تا تایید نهایی چیزی مشخص نیست، ولی بهترین حدس و گمانه‌زنی پیرامون این بازی، نسخه جدیدی از سری Splinter Cell است که یوبی‌سافت در طی چند ماه اخیر، به اشکال مختلف یادکردهای مختلفی هم از آن داشته است.

یوبی‌سافت در جریان رویداد E3 2018، کنفرانس اختصاصی خودش را خواهد داشت که قرار است در روز دوشنبه ۲۲ خرداد، ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران شروع شود. این کنفرانس مثل سال گذشته در سالن Orpheum برگزار می‌شود، و شما می‌توانید خبرها پیرامون آن را در بازی‌مگ نیز دنبال کنید.

یوبی‌سافت غرفه اختصاصی خودش در محل اصلی رویداد E3 در کالیفرنیا را نیز خواهد داشت که این شامل نمایش‌ها و تجربه اولیه تعدادی از بازی‌های جدید این کمپانی نیز خواهد بود. در این زمینه، یوبی‌سافت اطلاعاتی پیرامون بازی‌های قابل تجربه ارائه نکرده، ولی گفته است که امسال از همه دوره‌های قبل بیشتر در این زمینه فعال خواهد بود.

مدیرعامل یوبی‌سافت ایو گیلموت نیز اخیرا پیرامون برنامه‌های این شرکت در E3 و همچنین دیدگاهش به آینده صنعت گیم چنین گفته است:

بازی‌های ویدیویی در آینده دنیای سرگرمی و زندگی انسان‌ها نقش بسیار بزرگ‌تری را ایفا خواهند کرد و من همیشه شیفته این بودم که نوآوری‌ها و بازی‌های بیشتری از کل صنعت گیم شاهد باشم. تیم‌های بازی‌سازی بااستعداد ما نیز بیش از این نمی‌توانند صبر کنند تا از چیزهای جدیدی که ساخته‌اند پرده‌برداری کنند، و در این باره صحبت کنند که چطور از طریق همراهی با بازیکنان، محصولاتی متنوع، غنی و از همه مهم‌تر جذاب و لذت‌بخش تولید کرده‌اند.

پیش از این پیرامون یوبی‌سافت در بازی‌مگ مطالعه کردید، که این شرکت برنامه‌های ویژه‌ای برای بازی The Division 2 دارد و این بازی، یکی از مهم‌ترین آیتم‌های این ناشر فرانسوی در کنفرانس پیش رو در E3 امسال خواهد بود. همان طور که اشاره شد، زمان کنفرانس اختصاصی یوبی‌سافت در E3 امسال نیز در روز ۲۲ خرداد، ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.