نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 16 فروردين 1399
ساعت 09:00

تاریخ اکران جدید فیلم Black Widow مشخص شد

3.85 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ با اعلام دیزنی و مارول، تاریخ اکران جدید فیلم موردانتظار بیوه سیاه/Black Widow مشخص شد.

دیزنی به تازگی تاریخ اکران جدید فیلم بعدی از دنیای سینمایی مارول را اعلام کرده است. فیلم Black Widow که وقایع آن روی شخصیت «ناتاشا رومانوف/بلک ویدو» تمرکز دارد، اولین فیلم مستقل MCU در سال ۲۰۲۰ بود که به خاطر شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، با تاخیر در اکران به موعد دیگر موکول شده بود. با توجه به خبر اخیر، این فیلم حالا جای روز اکران فیلم The Eternals از همین دنیای سینمایی مارول را اشغال خواهد کرد و در روز ۶ نوامبر (۱۶ آبان) به روی پرده سینما می‌رود. لازم به ذکر است که این تحول، موجب شده که اکران همه فیلم‌های بعدی فاز چهارم MCU نیز به تعویق بیافتند.

گزارش اخیر پیرامون تاریخ اکران جدید فیلم بلک ویدو که توسط هالیوود ریپورتر منتشر شده، اشاره می‌کند که با تصمیم مارول و دیزنی، این فیلم که قرار بود در روز ۱ می (۱۲ اردیبهشت) اکران شود، به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از سینماهای جهان به خاطر شرایط قرنطینه، حالا قرار است در روز ۶ نوامبر (۱۶ آبان) اکران شود. این یک تحول بزرگ است که چون مارول، از مدت‌ها پیش تاریخ اکران فیلم‌های بعدی MCU را اعلام کرده بود و انتقال تاریخ اکران Black Widow به موعد اکران فیلم The Eternals، موجب به تعویق افتادن اکران همه آن فیلم‌ها نیز شده است. بر این اساس فیلم‌های The Eternals حالا در ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن) به جای Shang-Chi and the Ten Rings و خود این فیلم نیز در روز ۷ می ۲۰۲۱ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) به جای Doctor Strange and the Multiverse of Madness اکران می‌شود. فیلم The Multiverse of Madness نیز حالا در روز ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) به جای Thor: Love and Thunder و خود این فیلم نیز در روز ۲۸ فوریه ۲۰۲۲ (۹ اسفند ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

با توجه به جابجایی کامل تاریخ‌های اکران فیلم‌های فاز چهار MCU، این موج تا حدی به موعد اکران فیلم‌های فاز پنج نیز سرایت کرده است. در این ارتباط، فیلم Black Panther 2 همچنان در روز ۸ می ۲۰۲۲ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران خواهد شد ولی دنباله فیلم Captain Marvel ظاهرا دو هفته جلو افتاده است و در روز ۸ جولای ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) به روی پرده‌های سینما می‌رود. اشاره به این نکته نیز مهم است که این جابجایی‌ها، به احتمال زیاد روی برنامه پخش سریال‌های مارول که ارتباط مستقیمی با فیلم‌ها دارند نیز تاثیر گذار هستند.

در دیگر خبرهای مشابه، دیزنی اکران فیلم‌های Mulan را حالا به ۲۴ جولای (۳ مرداد) و فیلم Jungle Cruise را نیز به ۳۱ جولای ۲۰۲۱ (۹ مرداد ۱۴۰۰) منتقل کرده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.