نویسنده: هادی پنج شنبه، 28 فروردين 1399
ساعت 12:49

امکان اجرای یک نقش بدون دیالوگ در فیلم جدید اسکورسیزی وجود دارد

0 از 5

مارتین اسکورسیزی، کارگردان فیلم‌های The Irishman و The Departed، بار دیگر قرار است در فیلم Killers of the Flower Moon با لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو همکاری کند و احتمالا شما نیز بتوانید در کنارشان بازی کنید؛ البته اگر پول کافی و یا شانسی بی‌نظیر داشته باشید.

به گزارش Collider، این نقش walk-on (نقشی جزئی در فیلم که معمولا بدون دیالوگ است) از طریق یک مسابقه ارائه می‌شود و برای ورود به این مسابقه باید پول بپردازید. قرار است درآمد حاصل از این رویداد تماما به خیریه‌هایی همچون Feeding America، Meals On Wheels، World Central Kitchen و No Kid Hungry اهدا شود.

به ازای خرید هر 10 بلیط ورود باید 10 دلار، 25 بلیط 25 دلار، 100 بلیط 50 دلار و 200 بلیط 100 دلار بپردازید. واضح است که هر بلیط، شانس شما برای اجرای این نقش در فیلم را افزایش می‌دهد. هر شخص نیز حداکثر می‌تواند 200 بلیط را خریداری کند.

لازم به ذکر است که اشاره‌ای به در دسترس نبودن این بلیط‌ها برای غیرآمریکایی‌ها نشده است و احتمالا طرفداران بین‌المللی نیز قادر به شرکت در این بخت‌آزمایی هستند.

فیلم جدید اسکورسیزی اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته دیوید گرن (David Grann) است و در مورد قتل‌هایی سریالی در اوایل دهه 20 میلادی در اوکلاهاما است. دی‌کاپریو و دنیرو تنها بازیگران تائید شده برای این فیلم تا به اینجای کار هستند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.