نویسنده: هادی پنج شنبه، 28 فروردين 1399
ساعت 13:12

ارزش سهام نتفلیکس از سهام دیزنی پیشی گرفت

0 از 5

در حال حاضر، قیمت سهام و ارزش کلی مبتنی بر سهام نتفلیکس، فراتر از دیزنی رفته است. به لطف قرنطینه خانگی در اکثر کشورهای جهان، ارزش کل سهام این کمپانی استریم، به 187.3 میلیارد دلار رسیده است.

با توجه به آماری که توسط Variety جمع‌آوری شده، این رقم از سهام 186.6 میلیارد دلاری دیزنی پیشی گرفته است. برخلاف نتفلیکس، ارزش سهام دیزنی با توجه به تعطیلی پارک‌های آن سقوط کرده است. کانال ESPN نیز که متعلق به دیزنی است، با توجه به تعطیلی مسابقات ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا، به مشکلاتی برخورده است.

انتظار می‌رود با توجه به قرنطینه خانگی افراد، تعداد مشترکین نتفلیکس تا پایان ماه جازی میلادی بیشتر نیز شود. پیش‌بینی می‌شود در طول این مدت، 7 میلیون مشترک جدید به این سرویس استریم اضافه شوند.

تحلیلگران می‌گویند که دیزنی در این مدت، روزانه 30 میلیون دلار ضرر کرده است. در ماه مارس، دیزنی در واکنش به این بحران، 6 میلیارد دلار وام گرفته است.

در عین حال دیزنی پلاس، سرویس استریم جدید دیزنی، اخیرا از مرز 50 میلیون مشترک عبور کرده که این فراتر از انتظارات این کمپانی بوده است. مانند نتفلیکس، افراد زمان بیشتری را به تماشای محتویات در خانه‌های خود اختصاص می‌دهند و این موضوع به نفع بسیاری از سرویس‌های اشتراکی تمام شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.