نویسنده: هادی جمعه، 29 فروردين 1399
ساعت 17:21

Guardians Of The Galaxy 3 و Suicide Squad تاخیر نخواهند خورد

1.5 از 5

در روزهای اخیر شاهد تاخیر خوردن بسیاری از فیلم‌های مطرح به دلیل بحران کرونا بودیم. به تازگی جیمز گان (James Gunn) کارگردان فیلم‌های موردانتظار Suicide Squad و Guardians of the Galaxy Vol. 3 در مورد شرایط این فیلم‌ها صحبت کرده است.

چند وقت پیش استودیوی برادران وارنر اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم Wonder Woman 1984 از ماه ژوئن به ماه آگوست منتقل شده است. فیلم‌های زیاد دیگری نیز به همین سرنوشت دچار شدند و در این وضعیت، طرفداران در مورد سرنوشت فیلم Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان که قرار است 6 آگوست 2021 (جمعه 15 مرداد) اکران شود، نگران شده بودند؛ با این حال جیمز گان در توییتی اعلام کرده که احتمالا تاخیری در اکران فیلم ایجاد نخواهد شد:

در حال حاضر دلیلی برای تغییر تاریخ عرضه Suicide Squad وجود ندارد. ما جلوتر از برنامه هستیم. بسیار خوش‌شانس بودیم که قبل از قرنطینه، فیلمبرداری را انجام دادیم و حالا کارهای ویرایش را در خانه انجام می‌دهیم (به دلیل وجود یک تیم پسا تولید و استودیویی با درایت).

با این حال به این زودی‌های شاهد تریلری از فیلم نخواهیم بود. Guardians of the Galaxy Vol. 3، فیلم دیگر گان است که البته هنوز تاریخ اکران آن اعلام نشده و بسیاری تاریخ عرضه فیلم را سال 2020 پیش‌بینی کرده‌اند. گان در این خصوص اظهار داشته که تغییری در اوضاع پیش نیامده است:

در حال حاضر برنامه‌هایی که با نسخه 3 داشتیم، دقیقا همان برنامه‌هایی است که قبل از ویروس کرونا داشتیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.