نویسنده: هادی جمعه، 29 فروردين 1399
ساعت 17:40

روفالو از ایده ساخت یک فیلم سینمایی با محوریت شخصیت هالک می‌گوید

0 از 5

از سال 2008 که فیلم Hulk اکران شد با هنرنمایی ادوارد نورتون (Edward Norton) اکران شد، تا به حال فیلمی با محوریت شخصیت هالک تولید نشده است. مارک روفالو (Mark Ruffalo) از سال 2012 بازی در این نقش را به عهده گرفت و آخرین هنرنمایی او در این نقش نیز به فیلم Avnegers: Endgame بازمی‌گردد.

یکی از موارد مهم در مورد فیلم‌های اختصاصی این است که با زندگی روزمره شخصیت‌های MCU آشنا می‌شویم و هالک از آن شخصیت‌هایی نیست که تا به حال زیاد در مورد شخصیت آن صحبت به میان آمده باشد. پیداست که روفالو دوست دارد یک فیلم اختصاصی برای شخصیت هالک داشته باشد و البته طرفداران نیز مشتاق این موضوع هستند. روفالو در گفتگو با Variety اظهار داشت:

این ایده وجود دارد و من فکر می‌کنم که می‌تواند بسیار جالب باشد. ما هیچوقت وارد زندگی او نشده‌ایم. او همیشه نقشی فرعی داشته است. او شبیه Rosencrantz و Guildenstern از اونجرز است. جالب خواهد بود ابهاماتی که در مورد اتفاقات پیش‌آمده برای او در جریان تمامی این فیلم‌ها وجود دارد را روشن کنیم.

روفالو در جایی دیگر اظهار داشته که احتمال حضور او در سریال She-Hulk که قرار است از دیزنی پلاس پخش شود وجود دارد:

صحبت‌هایی در مورد حضور هالک در She-Hulk به میان آمده است. اگر بتوانیم به توافق برسیم، می‌تواند بسیار جالب باشد. فعلا چیزی قطعی نیست و همه چیز روی میز قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.