نویسنده: هادی شنبه، 30 فروردين 1399
ساعت 13:49

صحنه چندش‌آور ازدواج با زامبی در فیلم Fantasy Island حذف شد

1 از 5

Fantasy Island اسم یک سریال تلویزیونی در دهه 70 و 80 میلادی بود. داستان سریال در مورد افرادی بود که به یک جزیره خصوصی سر می‌زدند و تمام امیال و آرزوهای آن‌ها بدون هیچ دلیلی در این جزیره برآورده می‌شد. اوایل سال جاری میلادی، Blumhouse این سریال را به عنوان یک فیلم وحشتناک با این مضمون که «مراقب باشید چه چیزی را آرزو می‌کنید» بازسازی کرد.

در سکانسی با عنوان Death Do Us Part، برکس ویور (با بازی جیمی اُ.یانگ) همراه با برادرش JD (با بازی رایان هنسن) وارد یک غار زیرزمینی می‌شوند. در ادامه این دو نفر با یک مراسم عروسی خلوت روبرو می‌شوند که جنازه عروس به تنهایی در محراب ایستاده است. در ادامه مشخص می‌شود که این عروس، نامزد سابق JD است که قبلا به صورت خلاصه در فیلم به او اشاره شده بود. سپس در صحنه‌ای چندش‌آور، برکس حلقه‌ای را دست عروس می‌کند و حلقه نیز از دستان خونی عروس لیز می‌خورد.

به گفته نویسنده فیلم، این سکانسی عالی بود ولی با ریتم فیلم همخوانی نداشت. نسخه دیجیتالی فیلم Fantasy Island شامل تمامی سکانس‌های اصلی و سانسورشده فیلم (به دلیل درجه‌بندی‌های سنی)، صحبت‌ها و نظرات کارگردان و بازیگران و همچنین سکانس‌های حذف‌شده از فیلم همراه با توضیحات جف وادلو، نویسنده فیلم است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.