نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 12 دی 1398
ساعت 20:00

تاریخ پخش سریال WandaVision دیزنی‌پلاس جلو افتاد

3.5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ با اعلام جدید Disney، سریال WandaVision از دنیای سینمایی مارول تاریخ عرضه جدیدی در پلتفرم Disney+ پیدا کرد.

شرکت دیزنی در سال ۲۰۱۹، رسما پلتفرم نمایش استریمی Disney Plus را راه‌اندازی کرد و به این ترتیب، قرار است سریال‌های اورجینال این شرکت از همین پلتفرم پخش شوند. مارول نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دیزنی، در سال گذشته خبر از ساخت چندین مجموعه تلویزیونی که مکمل دنیای سینمایی مارول (MCU) هستند را داد. یکی از سریال‌های معرفی شده مارول استودیوز WandaVision بود که در اعلام اولیه، برای پخش در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود. حالا و با توجه به اطلاعیه جدید، این سریال قرار است در ادامه همین سال ۲۰۲۰ به دیزنی‌پلاس راه پیدا کند.

خبر جدید که از طریق ویدیویی در حساب رسمی توییتری دیزنی پلاس منتشر شده، در ادامه برخی شایعات در همین زمینه بوده و به این ترتیب حالا رسما تایید شده که تاریخ پخش WandaVision جلو افتاده است. گرچه تاریخ دقیق پخش سریال مورد اشاره واقع نشده، ولی طرفداران درباره خود این سریال نیز اطلاعات چندانی کسب نکرده‌اند. البته در این رابطه، کوین فایگی پیش از این اشاره کوتاهی داشت که سریال قرار است روی تبدیل شدن شخصیت واندا ماکسیموف به اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) متمرکز باشد. Scarlet Witch یکی از اعضای تیم انتقام‌جویان که در فیلم‌های اخیر Avengers Endgame و Avengers Infinity War حضور داشت، اولین بار در فیلم Avengers: Age of Ultron دیده شد و نمایش یک پیش‌درآمد برای این شخصیت محبوب، می‌تواند برای طرفداران مارول جذاب باشد.

در این سریال الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در نقش اسکارلت ویچ و پل بتانی (Paul Bettany) در نقش ویژن (Vision) نقش‌های خود از اقتباس‌های سینمایی MCU را مجددا بازآفرینی می‌کنند. با توجه به حضور بتانی، انتظار می‌رود که وقایع داستانی سریال فقط محدود به گذشته نباشد. پیرامون شخصیت اسکارلت ویچ، مدتی پیش کوین فایگی در پاسخ به اینکه پس از Endgame، حالا کدام شخصیت قدرتمندترین عضو تیم اونجرز است به اسکارلت ویچ اشاره کرد. به گفته او، ویچ تنها عضو این تیم بود که تانوس را تا حدی تحت فشار گذاشت که او برای نجات خودش، از ارتش خود درخواست کمک و پشتیبانی کرد.

دنیای سینمایی مارول همزمان با اکران فیلم بیوه سیاه (Black Widow) در ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۹۹) رسما وارد فاز چهارم خود می‌شود. سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز از همین فاز، در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ به دیزنی پلاس راه پیدا می‌کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.