نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 12 دی 1398
ساعت 16:00

تاریخ انتشار تریلر جدید و تاریخ اکران فیلم New Mutants مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ جاش بون کارگردان فیلم موردانتظار The New Mutants تاریخ اکران فیلم و تاریخ انتشار تریلر جدید آن را اعلام کرد.

طرفداران فیلم‌های سینمایی X-Men سرانجام و پس از دو مرتبه وقفه در اکران که در چند سال اخیر اتفاق افتاده بود، حالا موعد نمایش The New Mutants بر روی پرده‌های سینما را می‌دانند. گفتنی است که The New Mutants یک فیلم فرعی در مجموعه سینمایی X-Men است که با اعلام جدید، قرار است در بهار ۲۰۲۰ اکران شود. X-Men و The New Mutants شامل مجموعه شخصیت‌ها و خطوط داستانی متعددی است که ریشه در کامیک‌بوک‌های مارول دارند و در طول بیش از یک دهه گذشته، اقتباس‌های سینمایی زیادی از آن‌ها به روی پرده‌های سینما رفته است.

کارگردان فیلم The New Mutants یعنی جاش بون، خبر اخیر درباره تاریخ اکران را از طریق حساب اینستاگرام خود منتشر کرده و گفته که یک تریلر جدید هم قرار است در روز ۶ ژانویه (۱۶ دی) منتشر شود. بر این مبنا، تاریخ اکران رسمی فیلم حالا روز ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۹۹) خواهد بود. داستان فیلم The New Mutants درباره ۵ نوجوان جهش‌یافته است که تلاش می‌کنند از یک مرکز نگه‌داری مخفی جهش‌یافتگان فرار کنند و در این راه، بیشتر درباره توانایی‌های مخصوص خود یاد می‌گیرند.

فیلم The New Mutants پیش از این قرار بود در ۱۹ آگوست ۲۰۱۹ اکران شود که با توجه به نهایی شدن خرید بخش بزرگی از کمپانی 20th Century Fox توسط دیزنی، این تاریخ عقب افتاد. فیلم ابرقهرمانی جدید، المان‌هایی از ژانر وحشت نیز در خود دارد و در آن شاهد نقش‌آفرینی مایسی ویلیامز (Maisie Williams) ستاره مجموعه Game of Thrones، آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy)، چارلی هیتون (Charlie Heaton)، هنری زاگا (Henry Zaga) و آلیس براگا (Alice Braga) خواهیم بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.