نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 11 دی 1398
ساعت 16:00

امکان تبدیل سریال‌‌های Star Wars دیزنی‌پلاس به فیلم وجود دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ باب ایگر اخیرا اشاره کرده که ممکن است در آینده شاهد تبدیل شدن سریال‌های Star Wars دیزنی‌پلاس به فیلم‌های سینمایی باشیم.

فرنچایز بزرگ Star Wars، مدتی پیش شاهد اکران The Rise of Skywalker بود و در حالی که طرفداران درباره آینده این سری و اینکه چه فیلم‌ها و خطوط داستانی دیگری شانس اکران روی پرده‌های سینما را خواهند داشت، مدیرعامل شرکت دیزنی اظهارنظر جالبی را مطرح کرده است. در این رابطه و همزمان با پایان پخش سریال The Mandalorian در پلتفرم استریمی دیزنی پلاس، باب ایگر گفته که این احتمال که هرکدام از این سریال‌ها در آینده تبدیل به یک اقتباس سینمایی شود کاملا وجود دارد.

من به این اثر به عنوان فقط یک مجموعه تلویزیونی نگاه نمی‌کنم، بلکه بیشتر به چشم یک بخش گسترش‌دهنده در دنیای داستانی Star Wars نگاه می‌کنم. چیزی که شبکه Disney+ امکان آن را به ما داده این است که ما دقیقا همین کار را کنیم و این سری را از طریق روش‌های جدید پیش مردم ببریم. Star Wars جدیدی را نزد مردم بیاوریم. این هم شامل همان لوکیشن‌ها یا کاراکترهای قبلی نیست. فقط همین Mandalorian را نگاه کنید، درحالی که واضح است ما خیلی موارد مشترک با آثار بزرگ‌تر سینمایی این سری داریم، ولی چیزهای زیادی از آن کاملا جدید و تازه هستند که واقعا دوستش داشتم.

با در نظر گرفتن اینکه اقتباس سریالی Star Wars در دیزنی پلاس، امکان جستجو و روایت داستان در بخش‌های مختلفی از جهان این سری را داده، ایگر معتقد است که حالا آسان است که این خطوط داستانی را دنبال و آن‌ها را تبدیل به آثار سینمایی کنیم.

من این موضوع که مشخص نباشد این داستان‌ها در کدام یک از پلتفرم‌ها ساخته شود را دوست دارم. و این طور هم می‌شود که در ادامه راه، یک سریال تلویزیونی خودش به فیلم سینمایی تبدیل شود یا یک اثر سینمایی در ادامه، در سریال‌های تلویزیونی دنبال شود. من نمی‌خواهم رسما فیلم یا سریال خاصی را معرفی کنم ولی فکر می‌کنم برای ما مهم باشد که از این دید هم نگاه کنیم.

بنا به اعلام قبلی، هم‌اکنون فیلمبرداری فصل دوم سریال The Mandalorian هم شروع شده که انتظار می‌رود در پاییز ۲۰۲۰ به پلتفرم استریمی دیزنی پلاس بیاید. از همین سری و در دیزنی پلاس، یک مجموعه اختصاصی Obi-Wan Kenobi هم در صف عرضه قرار دارد. با در نظر گرفتن صحبت‌های ایگر، یکی از این سریال‌ها یا سریالی دیگر از این مجموعه، امکان تبدیل شدن به فیلم سینمایی را دارد. همچنین با پایان یافتن خط داستانی Skywalker Saga در فیلم اخیر Star Wars: The Rise of Skywalker، می‌توان منتظر دنبال شدن وقایع در سریال‌های تلویزیونی هم باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.