نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 10 دی 1398
ساعت 16:00

ساخت فیلم Uncharted یک بار دیگر با وقفه مواجه شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ اخیرا فاش شده که فیلم سینمایی اقتباسی Uncharted، بار دیگر کارگردان خود را از دست داده است.

فیلم اقتباسی سونی از مجموعه بازی‌های Uncharted، حالا یک بار دیگر با توقف در روند تولید مواجه شده است. در این زمینه، تراویس نایت (Travis Knight) که در سپتامبر ۲۰۱۹ به عنوان کارگردان فیلم با سونی قرارداد امضا کرده بود، از این پروژه جدا شد. لازم به ذکر است است که تاکنون بازیگرانی نظیر تام هالند (Tom Holland) و مارک والبرگ (Mark Wahlberg) برای ایفای نقش‌های اصلی در فیلم تایید شده‌اند.

سونی برای مدتی تقریبا طولانی است که رسما خبر از برنامه ساخت یک اقتباس سینمایی از مجموعه بازی‌های محبوب استودیو ناتی داگ یعنی «آنچارتد» را داده ولی در طول این سال‌ها، هر بار به دلایل مختلف این پروسه با توقف مواجه بوده است. جدایی نایت به عنوان کارگردان جدید نیز تازه‌ترین مورد از این دست اتفاقات است. در گزارش جدیدی که ددلاین منتشر کرده، ذکر شده که دلیل اصلی جدایی نایت حضور تام هالند به عنوان ستاره فیلم‌های اسپایدر-من در فیلم دنباله Spider-Man Frat From Home در دنیای سینمایی مارول است که فیلمبرداری‌های این بازیگر، در تداخل با برنامه‌های نایت برای فیلم آنچارتد قرار گرفته و به همین خاطر، این کارگردان پروژه را ترک کرده است. گفتنی است که این رویداد، باعث شده تا تاریخ تولید و اکران جدیدی برای فیلم درنظر گرفته شود که سونی آن را در آینده و همراه با کارگردان جدید منتشر می‌کند. تا پیش از این، این فیلم برای اکران در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۹ آذر ۹۹) برنامه‌ریزی شده بود.

Knight که به عنوان انیماتور در استودیو Laika سابقه فعالیت دارد، اولین اثر سینمایی لایو-اکشن خود یعنی Bumblebee (اکران ۲۰۱۸) را کارگردانی کرده است. سونی نیز درواقع از سال ۲۰۰۸ به دنبال ساخت فیلم آنچارتد است که روند تولید آن در مقاطع مختلف با مشکل مواجه بوده است. در همین سال ۲۰۱۹، خبرهایی از بازنویسی کامل پیش‌نویس فیلمنامه توسط Joe Carnahan منتشر شد. فیلمنامه نهایی حالا توسط Art Marcum، Matt Holloway, و Rafe Judkins تکمیل شده است. تاکنون چندین کارگردان مختلف نیز برای کارگردانی پروژه توسط سونی، از Shawn Levy تا Dan Trachtenberg و Seth Gordon، تا حالا Travis Knight استخدام شده بودند که هرکدام، به دلایل مختلف اقدام به ترک پروژه کردند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.