نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 05 خرداد 1399
ساعت 09:00

بازی بعدی کارگردان A Way Out احتمالا به زودی معرفی می‌شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یک خبرنگار و اینسایدر شناخته‌شده صنعت گیم گفته که به زودی شاهد معرفی بازی بعدی جوزف فارس خواهیم بود.

بازی A Way Out یکی از عناوین جالب‌توجه و موردتحسین سال ۲۰۱۸، ساخته استودیو Hazelight Studios به کارگردانی جوزف فارس بود. فارس البته جدای از ساخت این بازی، در رویداد The Game Awards 2017 هم پرحاشیه ظاهر شد و سخنرانی معروفی درباره اهمیت بالای این رویداد داشت. در مجموع با توجه به ساخته‌های قبلی این کارگردان و Hazelight Studios، بسیاری منتظر خبرهای جدید از پروژه بعدی شرکت هستند؛ پروژه‌ای که به نظر در آینده‌ای نزدیک احتمال رونمایی از آن وجود دارد.

Jeff Grubb خبرنگار شناخته‌شده صنعت گیم و یکی از اینسایدرهای معروف این صنعت، اخیرا در یک پست توییتری گفته که موعد رونمایی از بازی بعدی جوزف فارس نزدیک است. در صورتی که این خبر درنهایت صحت داشته باشد، این رونمایی به احتمال زیاد در یکی از رویدادهای مورد پوشش Summer Game Fest خواهد بود که توسط جف کیلی، مجری رویداد The Game Awards تهیه می‌شود. همچنین با توجه به اینکه کمپانی EA به عنوان ناشر عنوان قبلی استودیو بوده، احتمال معرفی این بازی در رویداد دیجیتال و اختصاصی EA Play 2020 هم وجود دارد؛ رویدادی که البته تحت پوشش Summer Game Fest هم قرار می‌گیرد. گفتنی است که بازی قبلی این کارگردان یعنی A Way Out، یک تجربه کو-آپ یا مشارکتی بود که درنهایت با استقبال مناسبی هم مواجه شد. این کارگردان پیش‌تر از این بازی نیز یک عنوان دیگر، یعنی Brothers: A Tale of Two Sons را هم تولید کرد که این بازی هم با استقبال گسترده مواجه بوده است. با توجه به این پیش‌زمینه گرچه اطلاعات چندانی از پروژه بعدی Hazelight در دست نیست، ولی طرفداران منتظر یک بازی موفق و جذاب دیگر از این تیم هستند.

بازی A Way Out در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی در بازی‌مگ با امتیاز 8 از 10 را نیز مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.