نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 04 خرداد 1399
ساعت 18:00

قهرمان اصلی بازی بعدی سری The Witcher احتمالا سیری است

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از نویسندگان ارشد CD Projekt Red، استفاده از سیری به عنوان شخصیت اصلی بازی بعدی سری The Witcher را رد نکرده است.

شرکت لهستانی CD Projekt Red که اخیرا جایگاه پرارزش‌ترین شرکت گیمینگ قاره اروپا را از یوبی‌سافت گرفته است، این روزها به سختی مشغول کار روی بازی شدیدا موردانتظار Cyberpunk 2077 است. این استودیو اما تا قبل از شروع ساخت این بازی، برای چندین سال به تولید و عرضه سری بازی‌های محبوب دیگری یعنی The Witcher می‌پرداخت و آخرین نسخه آن یعنی The Witcher 3، هنوز هم به عنوان یکی از بهترین تجربه‌های RPG و همچنین جهان‌باز در نسل هشتم شناخته می‌شود. این بازی که داستان دو شخصیت گرالت و سیری را در متن خود پیش می‌برد، به گفته یکی از نویسندگان ارشد شرکت می‌توانست از حضور سیری بیشتر سود ببرد.

Jakub Szamalek از نویسندگان ارشد شرکت CD Projekt Red، اخیرا در مصاحبه‌ای به صورت مستقیم مورد سوال واقع شده که آیا کاراکتر سیری، در بازی بعدی سری می‌تواند به عنوان قهرمان اصلی قابل بازی باشد یا خیر. Szamalek در پاسخ گفته که تیم نویسندگان واقعا این شخصیت را خیلی دوست دارند و گاهی اوقات، حتی حسرت می‌خورند که چرا در بازی The Witcher 3 کم‌تر به او پرداخته شده بود.

به دلایل مختلفی که البته برای همه روشن است، می‌دانید که خوب او تقریبا دو سوم از بازی را غایب بود و به این ترتیب به آن اندازه‌ای که نویسندگان خواهان آن بودند، نتوانست در گیم‌پلی یا متن کار قرار بگیرد. ولی خوب... این موضوع شاید چیزی باشد که ما در آینده مجددا به سراغش برویم.

گفتنی است که سی‌دی پراجکت، پیش از این بازگشت به سری ویچر را پس از عرضه کامل سایبرپانک 2077 تایید کرده بود، با این حال صحبت‌های Szamalek مبنی بر احتمال استفاده بیشتر از سیری در بازی بعد نمی‌تواند یک مسئله قطعی باشد؛ همان‌طور که تیم نویسندگان علیرغم اینکه واقعا قصد این کار را هم داشتند، در بازی سوم هم موفق به استفاده بیشتر از این شخصیت نشدند. در هر صورت باید توجه داشت که احتمالا مدت زمان زیادی تا انتشار خبرهای رسمی از بازی The Witcher 4 باقی مانده و این مسائل به تدریج به اشتراک گذاشته می‌شوند.

بازی The Witcher 3 در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس قرار دارد. بازی بعدی استودیو یعنی Cyberpunk 2077 قرار است در روز ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.