نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 02 تیر 1397
ساعت 08:00

Bethesda درباره معرفی بسیار زودهنگام The Elder Scrolls VI توضیح می‌دهد

5 از 5

توضیحات پیت هاینس پیرامون دلایل معرفی زودهنگام بازی Elder Scrolls 6 در E3 2018

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی که Bethesda در کنفرانس اختصاصی خود در E3 2018 معرفی کرد، بازی The Elder Scrolls 6 بود. با این حال به فاصله‌ای بسیار کوتاه، تاد هاوارد در مصاحبه‌ای فاش کرد که زمان بسیار زیادی تا عرضه این بازی باقی مانده است. در واقع خود تریلر معرفی نیز فقط شامل یک منظره پویا و درنهایت یک لوگو ساده بود و چیزی از محیط‌های درون بازی نمایش داده نشد. هاوارد در این زمینه گفت که این بازی تازه در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و از آنجایی که به خاطر اطمینان از کیفیت بازی، عجله‌ای برای عرضه زودهنگام آن ندارند، انتشار این بازی به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد. حتی او این ایده را نیز مطرح کرد که ممکن است بازی برای عرضه در نسل بعدی کنسول‌ها برنامه‌ریزی شود.

به هر شکل، معرفی زودهنگام یک بازی که تا زمان عرضه فاصله زیادی دارد، عملکردی است که تاکنون از کمپانی Bethesda دیده نشده بود. با در نظر گرفتن همه این گزارش‌ها، یکی از مهم‌ترین سوال‌ها برای Bethesda این بود که با وجود مشخص بودن اینکه بازی قرار نیست به این زودی‌ها عرضه شود، چه دلیلی برای معرفی زودهنگام بازی در E3 وجود داشت؟ اخیرا یکی از سخنگویان کمپانی Bethesda یعنی پیت هاینس در جریان یک مصاحبه، پیرامون دلایل معرفی زودهنگام بازی شفاف‌سازی کرده است. او در جریان این گفتگو دلیل این عمل بتزدا را فقط اطلاع‌رسانی به طرفداران درباره برنامه‌های آینده استودیو اعلام کرد. او در این زمینه گفت:

چند سال پیش بود که با تاد هاوارد درباره موضوعی صحبت کردم؛ اینکه به همه توضیح بدهیم ما قرار است هم روی Elder Scrolls 6 کار کنیم و هم اینکه این عنوان، بازی بعدی ما نخواهد بود. درواقع ما دو بازی بزرگ دیگر هم داشتیم که مایل بودیم اول آن‌ها را انجام دهیم. اما اینجا مسئله‌ای که وجود داشت این بود که ما درباره خود این دو بازی بزرگ دیگر چندان مطمئن نبودیم.

طبق گفتگوهایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که چرا کمی از برنامه کاری آینده استودیو اطلاع‌رسانی نکنیم و به طرفداران این برنامه را شرح ندهیم؟ بگوییم که این‌ها کارهایی است که می‌خواهیم انجام دهیم... بله ما قصد ساخت بازی به اسم Starfield را داریم با این مشخصات، و بله ما قصد ساخت بازی با نام Elder Scrolls 6 را هم خواهیم داشت. ولی درواقع ما دو بازی دیگر هم برای ساختن داریم که زودتر از Elder Scrolls 6 آماده می‌شوند. این اطلاع رسانی فقط با همین دلیل صورت گرفته و می‌خواستیم طرفداران دید بهتری درباره اینکه ما کجا هستیم و چه مسیری در پیش داریم داشته باشند.

پیش از این هم در بازی‌مگ مطالعه کردید که تاد هاوارد بازی‌های آینده استودیو Bethesda را به ترتیب عرضه، به این شکل معرفی کرد:

عرضه بزرگ بعدی بتزدا، بازی Fallout 76 خواهد بود که بعد از آن نوبت به Starfield و در آخر نیز بازی Elder Scrolls VI در صف عرضه قرار می‌گیرند.

به علاوه او گفته بود که از تاریخ عرضه نهایی بازی Elder Scrolls 6 هم اطلاع دارد ولی طبیعتا قصد ندارد در این زمینه چیزی بگوید. با این حال با توجه به مشخص بودن شرایط توسعه بازی که در ابتدای مراحل ساخت قرار دارد، و زمزمه‌ها برای عرضه بازی در نسل بعدی کنسول‌ها نیز مطرح است، باید مدت زمان زیادی را تا زمان عرضه بازی منتظر ماند.

در هر صورت عنوان بزرگ بعدی Bethesda، بازی Fallout 76 است که قرار است در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان امسال) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. این بازی برخلاف عناوین قبلی این سری، یک بازی کاملا آنلاین و با محوریت گیم‌پلی چندنفره خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.