نویسنده: فرشاد یکشنبه، 10 دی 1396
ساعت 20:45

پیش‌بینی مایکل پچر در مورد بازی The Elder Scrolls 6

5 از 5

مایکل پچر معتقد است که بازی The Elder Scrolls 6 در دست ساخت قرار دارد اما زمان عرضه‌ی آن مشخص نیست

در حال حاضر می‌دانیم که شرکت «بتسدا» (Bethesda) قصد ساخت بازی The Elder Scrolls 6 را دارد اما چیزی که از آن اطلاعی نداریم، زمان عرضه‌ی این بازی است؛ بتسدا در رویدادهای مختلفی اعلام نموده است که ساخت و عرضه‌ی پروژه‌های دیگری در اولویت آن‌ها قرار دارند، بنابراین به این زودی شاهد عرضه‌ی بازی The Elder Scrolls 6 نخواهیم بود.

اکنون «مایکل پچر» (Michael Pachter) در مصاحبه‌ای اختصاصی در ارتباط با عنوان The Elder Scrolls 6 اعلام نموده که به عقیده‌ی او، این بازی در سال 2018 معرفی خواهد شد، گرچه او متذکر شد که شاید این نظر اشتباه باشد. پچر در ادامه افزود:

به شخصه فکر می‌کنم که بتسدا در حال کار بر روی عنوان The Elder Scrolls 6 است؛ وقتی من اعلام کردم که احتمالاً بتسدا در حال کار بر روی این بازی است، «پیت هاینز» (Pete Hines) گفت که این بازی، امسال عرضه نخواهد شد، بنابراین فکر می‌کنم که عنوان The Elder Scrolls 6 در سال آینده عرضه خواهد شد؛ شاید سازندگان The Elder Scrolls 6 قصد داشته باشند آن را در نمایشگاه E3 معرفی کنند؛ اما اگر من در اشتباه باشم، باز هم این جمله را در سال آینده و حتی سال بعد از آن خواهم گفت:  مطمئنا The Elder Scrolls 6 در دست ساخت است!

پچر همچنین اخیراً در مورد بازی Ghost of Tsushima اعلام کرد:

فکر می‌کنم بازی‌هایی که رنگ و بوی ژاپنی داشته باشند موفقیت چندانی بدست نخواهند آورد. آن‌ها بازی‌های فوق‌العاده‌ای هستند و نمره‌های بالایی دریافت خواهند کرد اما از طرفی، برای مخاطبان عام بسیار سخت خواهند بود. بسیاری از مردم این سختی را احساس خواهند کرد. ببینید، من Persona 5 را بازی کردم که بالاترین امتیازات را بدست آورد و البته از آن خوشم آمد، اما معتقدم به اندازه‌ی نسخه‌هایی که توسط ناشر عرضه شد فروش نداشت. این‌ها از آن دسته بازی‌ها‌یی نیستند که مورد علاقه‌ی همه‌ی اقشار باشند، حتی اگر بهترین بازی‌هایی باشند که تاکنون ساخته شده‌اند. این عناوین حتی ممکن است برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازی سال نیز بشوند اما... درباره‎‌ی Ghost of Tsushima نیز معتقدم از نظر تجاری موفقیت چندانی کسب نخواهد کرد.

آخرین عنوان از مجموعه بازی Elder Scrolls یعنی The Elder Scolls V : Skyrim، امتیاز 8.9 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ مبین در نقد و بررسی این بازی نوشت:

سری Elder Scrolls اگر اغراق نباشد بهترین یا با کم لطفی یکی از بهترین‌های سبک نقش آفرینی و ماجراجوئیست. The Elder Scrolls Oblivion استانداردهای جدیدی را برای این سبک پایه گذاری نمود و حالا Skyrim ثابت کرده است که برای عالی بودن باید همه‌ی تلاش خود را بکار گرفت. اگر از طرفداران این ژانر هستید حتماً به شما توصیه می‌کنیم تا Skyrim را تجربه کنید.

فرشاد | اخبار | 31/12/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.