نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 10 فروردين 1398
ساعت 13:00

صحبت‌های تاد هاوارد درباره E3 2019 و عناوین Bethesda

به گفته تاد هاوارد، The Elder Scrolls 6 و Starfield در E3 2019 حضور ندارند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تاد هاوارد بازی‌ساز قدیمی صنعت گیم، اخیرا گفته که طرفداران در کنفرانس Bethesda در E3 2019، منتظر خبرهای جدید از دو عنوان The Elder Scrolls 6 و Starfield نباشند. هر دو این عناوین، از زمان رونمایی سال ۲۰۱۸ به عنوان بازی‌هایی با موعد عرضه دور معرفی شده بودند.

شرکت بتزدا در جریان E3 2018، بازی‌های مختلفی معرفی کرد که تعدادی از آن‌ها مانند The Elder Scrolls 6 و Starfield، گرچه طرفداران را سورپرایز کردند، ولی حواشی زیادی را هم به وجود آوردند. به شکل مشخص بتزدا روشن کرد که این دو عنوان، فرایند ساخت بسیار طولانی دارند و احتمالا در نسل بعدی کنسول‌های بازی عرضه می‌شوند؛ موضوعی که باعث اعتراضات به این شرکت به خاطر رونمایی بسیار زودهنگام از آن‌ها شده بود. صرف نظر از بیان دلایل و انگیزه‌ها، با این حال هنوز برخی از طرفداران این امیدواری را داشتند که علیرغم دور بودن موعد عرضه، خبرهای تازه‌تری در E3 بعدی دریافت می‌کنند. با این حال در یک خبر ناامیدکننده برای این افراد، اخیرا کارگردان مجموعه the Elder Scrolls یعنی تاد هاوارد، گفته که هیچ کدام از آن دو بازی‌ها در آیتم‌های کنفرانس E3 بتزدا در سال ۲۰۱۹ قرار ندارند. او در این رابطه گفت:

قبل از اینکه کسی چیزی بپرسد، از شما دعوت به صبر بیشتر می‌کنم. هر دو این بازی‌ها چیزهایی نیستند که بخواهیم در E3 امسال درباره‌شان حرف بزنیم. پس لطفا صبر داشته باشید. با این حال همان‌طور که می‌دانید، با در نظر گرفتن سالگرد ما قصد داشتیم که به همه طرفداران این برنامه را ارائه کنیم.

با در نظر گرفتن حال و روز بسیار ناخوشایند Fallout 76، به نظر حالا همه طرفداران قبول داشته باشند که بهتر است سازندگان وقت بیشتری را برای آن دو بازی اختصاص دهند. زمان کافی و عجله نداشتن برای عرضه یک بازی، قطعا می‌تواند از بروز مشکلات و بازتاب‌های شدیدا منفی که به Fallout 76 وارد شد جلوگیری کند. همچنین صبر بیشتر نیز تفاوتی در کلیت این موضوع که طرفداران مشتاقانه منتظر The Elder Scrolls 6 باقی می‌مانند ایجاد نخواهد کرد. غیر از وقت بیشتر برای ساخت بازی‌ها، درس دیگری که فال‌اوت 76 برای بتزدا داشت این بود که از این زمان می‌توان برای ارتقای ابزارها و تکنولوژی‌های بازی‌سازی خودشان هم استفاده کنند. به شکلی که دو عنوان نسل نهمی بعدی آن‌ها، نه تنها از نظر گرافیکی، بلکه از نظر ویژگی‌های آنلاین، بهینه‌بودن و متعادل‌سازی نیز در جایگاه مناسبی نسبت به رقیبان قرار داشته باشد.

با توجه به فاکتور گرفتن این دو بازی از کنفرانس بتزدا، گمانه‌زنی‌ها حالا به حضور عناوینی نظیر Wolfenstein Youngblood، DOOM Eternal، بسته گسترش دهنده The Elder Scrolls Online و همچنین Fallout 76 محدود می‌شود. البته قطعا می‌توان منتظر معرفی‌های جدید از استودیوهایی نظیر Arkane و Tango Softworks هم بود. E3 2019 قرار است از روز ۲۱ خرداد و تقریبا به مدت یک هفته برگزار شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.