نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 17 دی 1396
ساعت 19:12

تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نسل هشتم بازی Burnout Paradise برای PS4

0 از 5

تاریخ عرضه‌ی یکی از بهترین بازی‌های سبک اتوموبیل‌رانی، Burnout Paradise البته بصورت HD برای PS4 مشخص شد

احتمالا با سری Burnout آشنا هستید. اگر هم نیستید وقتشه که آشنا بشید!

زمانی که سبک ریسینگ خلاصه می‌شد به مسابقات درون پیست و یکه تازی سری جنون سرعت (Need fo Speed- NFS) بیرون از اون، کرایتریون به خودش اجازه داد یک سری جدید و تا حدودی متفاوت خلق کنه. سری Burnout بر پایه‌ی یک ایده‌ی خیلی باحال استوار شده که چیزی نیست بجز:

اگر نمی‌تونی از اون ماشین پر سرعت و راننده‌ی لج درار و کار درستش جلو بزنی، بزن ماشینش رو داغون کن! بعد از اون هم برنامه ریزی کن تا چهارراه بعدی خودت رو بهمراه کلی ماشین دیگه بترکونی!

یعنی مسابقات جوانمردانه و اینجور حرف‌ها رو بریزید دور، بزنید، بترکونید، اول بشید. آخرین نسخه از سری Burnout یا همون Burnout Paradise سال 2008 برای کنسول‌های نسل هفتم (PS3 و Xbox360) عرضه شد و یک سال بعد هم نسخه ی کاملش تحت عنوان Ultimate Box با تمام DLCها منتشر شد تا پرونده‌ی یکی از بهترین بازی‌های سبک ریسینگ برای نزدیک به 9 سال بسته بشه.

اول اینکه دلتون رو به عرضه‌ی نسخه‌ی جدید بازی خوش نکنید، فقط اینکه قراره نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی برای PS4 منتشر بشه. حتی معلوم نیست که بجر PS4 سایر پلتفرم‌ها هم باید منتظر تشریف فرمایی Burnout Paradise HD Remaster باشن یا نه. در هر صورت خبر رسیده که 10 اسفند، این بازی (Burnout Paradise HD Remaster) وارد استور ژاپن خواهد شد. قبلا هم یک سری شایعات مبنی بر عرضه‌ی این نسخه در 25 اسفند برای سایر ریجن‌ها منتشر شده بود که با تایید خبر عرضه در ژاپن، می‌شه اطمینان پیدا کرد که اون اخبار هم درست باشن. در نهایت اینکه نسخه‌ی فیزیکی بازی، همزمان با نسخه‌ی دیجیتال در تاریخی که گفته شد (10 اسفند 1396) وارد فروشگاه‌های خُرده فروشی بازی‌های ویدیویی خواهد شد. جالب اینجاست که با وجود تایید تاریخ عرضه توسط مراکز عرضه، هنوز EA Games بطور رسمی بیانیه‌ای صادر نکرده و چیزی نگفته. اصلا معلوم نیست که این نسخه فقط یک ریمستر فول اچ‌دی خواهد بود یا بهینه سازی‌هایی هم بروی اون اعمال شده!

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.