نویسنده: محمد مراقی سه شنبه، 22 خرداد 1397
ساعت 03:46

E3 2018: جمع‌بندی کنفرانس Bethesda در E3 2018 مطلب ویژه

0 از 5

 

جمع‌بندی کنفرانس شرکت Bethesda در نمایشگاه E3 2018

شرکت محبوب Bethesda در سال‌های اخیر کنفرانس اختصاصی خودش را در نمایشگاه بزرگ E3 برگذار می‌کند و در E3 2018 هم کنفرانس مطبوعاتی مجللی را به راه انداخت و به نمایش پروژه‌های درحال توسعه‌اش پرداخت. شرکت Bethesda تا به امروز عملکرد بسیار خوبی را از خود در زمینه برگذاری کنفرانس‌های مطلوب E3 نشان داده و کنفرانس امسالش هم از این قاعده مستثنا نیست. در ادامه مطلب با ما در بازی‌مگ همراه باشید تا یک جمع‌بندی کلی داشته باشیم از کنفرانس شرکت Bethesda در نمایشگاه بزرگ E3 2018.

rage 2 monstertruckتریلر RAGE 2 را می‌توان دیوانه‌وارترین نمایش E3 2018 تا به این لحظه دانست.

نمایش مفصل بازی RAGE 2

پس از به نمایش درآمدن یک ویدیوی مفرح از پشت صحنه خدمات شرکت Bethesda و تلاش‌های تیمی استدیوهای این شرکت در ساخت بازی‌های مختلف، پیت هابینز، مدیر عامل شرکت بتسدا به روی صحنه آمد و یک گروه موسیقی راک را دعوت به اجرا کرد. پس از اینکه یکی از موسیقی متن‌های بازی موردانتظار RAGE 2 به صورت زنده به اجرا درآمد و عده‌ای را مجبور به ترک سالن کرد؛ نمایش مفصل بازی RAGE 2 شروع شد. در نمایش بازی RAGE 2 بخش‌هایی از گیم‌پلی دیوانه‌وار این بازی را در کنار نماهایی کلی از محیط‌های گوناگون درون بازی مشاهده کردیم. تریلر به نمایش درآمده از بازی RAGE 2 به اندازه لازم اکشن‌های دیوانه‌کننده و خشونت‌های بی‌پرده‌ای را که در بازی انتظارمان را می‌کشند در خود جای داده بود و حسابی طرفداران را با سبک و سیاق کلی بازی آشنا کرد و سپس اعلام شد که بازی در بهار سال 2019 روانه بازار خواهد شد.

elder scrolls

انتشار TES: Legends برای کنسول‌ها

پس از نمایشی مفصل و کامل از بازی RAGE 2، نوبت به یکی از پرطرفدارترین فرنچایزهای شرکت بتسدا یعنی Elder Scrolls رسید. بتسدا کار خود با این فرنچایز را با معرفی یک بازی کارتی جدید آغاز کرد. بازی The Elder Scrolls: Legends که پیش از این برای پلتفرم‌های موبایل و کامپیوترهای خانگی در دسترس قرار گرفته بود، به زودی برای کنسول‌های نسل هشتم از جمله PS4، Xbox One و همچنین Switch منتشر خواهد شد. سپس یکی از اعضای تیم سازنده بازی The Elder Scrolls: Online روی صحنه آمد و از موفقیت‌های بزرگ این بازی سخن گفت. موفقیت‌هایی نظیر اینکه هم‌اکنون بازی‌شان 11میلیون پلیر دارد و روزانه به تعدادشان نیز افزوده می‌شود. علاوه بر این یک بسته الحاقی جدید مربوط به گرگینه‌های درون بازی نیز معرفی کرد و سپس حضار را دعوت به تماشای ویدیویی خاطره‌انگیز و پرافتخار از بازی The Elder Scrolls: Online کرد.

youngbloodمعرفی Doom و ولفنشتاین جدید از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بود که بتسدا نتوانست آنطور که می‌بایست، از آن در جهت بالا بردن سطح هایپ طرفداران استفاده کند.

معرفی DOOM: Eternal، بسته الحاقی Prey: Mooncrash و Wolfenstein: Youngblood

پس از نمایش‌های مربوط به سری The Elder Scrolls و عدم رونمایی از یک نسخه کاملا جدید و اصلی، تریلر مملو از هیولاهای خونین و شیاطین شرور به نمایش درآمد که به جز سری DOOM به هیچ‌یک از بازی‌های بتسدا شباهت نداشت. طی این تریلر نسخه جدیدی از سری DOOM تحت عنوان DOOM: Eternal رونمایی شد که قرار است شیاطین جدیدتری را در خود داشته باشد و یک تجربه جدید در این سری به حساب می‌آید. سپس شاهد نمایش مختصری از عنوان Quake: Champions بودیم که طی آن کارگردان بازی با استقبال نه‌چندان رضایت‌بخش حضار در سالن مواجه شد.

پس از معرفی DOOM جدید و نمایشی از عنوان Quake: Champions، بسته الحاقی جدیدی برای بازی نسبتا موفق Prey معرفی شد که Mooncrash نام دارد و علاوه بر یک خط داستانی اضافه، آیتم‌ها و سلاح‌های جدیدی را هم به بازی اضافه می‌کند. پس از به نمایش درآمدن سه عدد از فرنچایزهای دنباله‌دار و پرطرفدار بتسدا، بیش از هرچیزی طرفداران انتظار رونمایی از یک عنوان جدید از سری ولفنشتاین را داشتند که همین اتفاق هم افتاد و بازی Wolfenstein: Youngblood معرفی شد. بازی Wolfenstein: Youngblood یک عنوان کو-آپ دو نفره است که در آن در نقش دختران دو قلوی بلازکویچ قرار می‌گیرید و در پاریس سال 1980 به مبارزه با نازی‌ها می‌پردازید. سپس مجددا مدیر عامل شرکت روی صحنه آمد و از تجربیات جدید سری ولفنشتاین به همراه هدست‌های واقعیت مجازی سخن گفت.

Fallout 76نمایش Fallout 76 را می‌توان با اختلاف زیادی بهترین و کامل‌ترین رونمایی بتسدا در کنفرانسش دانست.

نمایش Fallout 76 و معرفی TES: Blades برای موبایل

سپس طبق انتظار همه، تاد هاوارد دوست‌داشتنی روی صحنه رفت و پس از مقداری صحبت‌های حقیقتا خسته‌کننده در رابطه با سری The Elder Scrolls، اطلاعات تکمیلی از بازی Fallout 76Fallout 76 را با طرفداران در میان گذاشت. آقای تاد هاوارد با صحبت در رابطه با ویژگی‌های جالب بازی Fallout 76 و نمایش همزمان بخش‌هایی از گیم‌پلی آن، حسابی طرفداران را هیجان‌زده کرد. پس از اعلام تاریخ انتشار بازی Fallout 76 آقای تاد هاوارد به سراغ بازی کوچک و تحسین‌شده Fallout Shelter رفت و پس از اعلام اینکه تا به امروز بیش از 120میلیون نفر این عنوان را تجربه کرده‌اند، عرضه آن برروی کنسول‌های PS4 و Switch را رسما تایید کرد. یکی دیگر از رونمایی‌های آقای هاوارد مربوط به بازی موبایل The Elder Scrolls: Blades است که واقعا دست کمی از یک بازی کنسولی تمام عیار ندارد. این بازی اول شخص و نقش‌آفرینی، علاوه بر یک گرافیک پرجزئیات و چشمنواز برروی موبایل، تمامی المان‌های نقش‌آفرینی از قبیل لول آپ، ارتقای تجهیزات و ... را در خود دارد و حتی مود شهرسازی هم یکی از ویژگی‌های آن به حساب می‌آید. آقای تاد هاوارد اعلام کرد که بازی The Elder Scrolls: Blades در پاییز امسال به صورت رایگان برای تلفن‌های همراه عرضه خواهد شد.

the elder scrolls vi heroو اما بزرگترین و مهم‌ترین سورپرایز این کنفرانس که ای کاش با جزئیات بیشتری از بازی همراه می‌بود.

سورپرایزهای نهایی و معرفی Starfield و The Elder Scrolls VI

آقای تاد هاوارد کنفرانس Bethesda را با دو معرفی طوفانی به پایان رساند اما متاسفانه از اعلام اطلاعات بیشتر از این دو بازی خودداری کرد. بازی Starfield که پیش از این حضورش در مراسم تاحدودی قطعی شده بود طی یک تریلر کوتاه معرفی شد و نماهایی از کهکشان درون بازی را به نمایش گذاشت. سپس نوبت به بزرگترین سورپرایز کنفرانس بتسدا رسید که متاسفانه آنطور که باید و شاید نبود و طرفداران بسیار زیادی را در حسرت یک رونمایی کامل و مفصل نگه داشت. بازی The Elder Scrolls VI طی یک تیزر بسیار کوتاه که تنها لوگوی بازی را به نمایش می‌گذاشت معرفی شد و حسابی طرفداران کمپانی بتسدا را هیجان‌زده کرد.

به طور کلی شرکت Bethesda در E3 امسال کنفرانس به مراتب ضعیف‌تری نسبت به سال‌های قبل داشت و می‌توانست با انتشار اطلاعات بیشتر از عناوین در دست ساختش، حسابی نبض E3 را در دست بگیرد و حتی بهتر از کنفرانس معرکه‌ای مثل کنفرانس امسال مایکروسافت عمل کند. اما متاسفانه باید کنفرانس امسال بتسدا را یکی از کنفرانس‌های نه‌چندان پرهیجان E3 امسال دانست که عناوین بزرگی را در خود داشت، اما از بروز اطلاعات کافی از آن‌ها برخوردار نبود.

 

محمد مراقی | E3 2018 | 11/06/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.