نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 21 خرداد 1397
ساعت 06:54

E3 2018: معرفی بازی Doom Eternal در کنفرانس Bethesda

0 از 5

کمپانی Bethesda و استودیو id Software، رسما از بازی جدیدی از سری DOOM با نام Doom Eternal رونمایی کردند.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ پس از مدت‌ها انتظار، کنفرانس خبری شرکت Bethesda نیز در جریان رویداد E3 2018 از راه رسید و این شرکت در یک برنامه زنده، اقدام به معرفی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات بیشتر درخصوص بازی‌های آینده خود کرده است. یکی از این بازی‌ها که اخیرا توسط بتزدا معرفی شده، بازی جدیدی از سری Doom با نام Doom Eternal است. این معرفی همراه با پخش یک تریلر سینمایی از بازی بود که در ادامه برنامه نیز تهیه‌کننده مارتی استرتون و کارگردان هوگو مارتین نیز حاضر شدند و پیرامون بازی توضیح دادند. به گفته این افراد، «بازی جدید Doom Eternal قرار است همه تجارب مثبت بازی‌های قبلی این سری را همراه خود داشته باشد و در ادامه این سری را قدمی به جلوتر ببرد. حالا Doomslayer ها از همیشه قدرتمندتر، تعداد دشمنان از همیشه بیشتر خواهد بود و جهنم را به زمین می‌آورند.»

متاسفانه بتزدا و id Software برنامه‌ای درحال حاضر برای نمایش اولین نماها از دنیای داخل بازی و گیم‌پلی آن نداشتند و ما تنها شاهد یک تریلر سینماتیک با محوریت معرفی بازی بودیم. با این وجود و با در نظر گرفتن همین تریلر به نمایش درآمده، به نظر می‌رسد که صحبت‌های سازندگان بازی قابل تایید است و همه نشانه‌ها از وجود عناصر موفق بازی‌های قبلی در این بازی، از جمله دشمنان ترسناک‌تر، موسیقی متن رعب‌آور و فضایی مرگبارتر در این دنیا دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را که در جریان کنفرانس اختصاصی بتزدا در E3 2018 پخش شد نیز تماشا کنید.

بازی ریبوت Doom در سال ۲۰۱۶، ثابت کرد که یک عنوان موفق بود و توانست بازخوردهای بسیار خوبی از جانب منتقدین و طرفداران کسب کند. بازی در مجموع امتیازات متای ۸۵ و ۸۷ در پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان کسب کرد و از نقدهای منتقدین نیز سربلند خارج شد. درادامه باید دید که عنوان جدید استودیو آید سافت‌ور نیز می‌تواند در همان مسیر حرکت کند یا خیر.

همان طور که اشاره شد، بتزدا تنها تصمیم گرفته که این بازی را به شکل رسمی معرفی کند و هنوز اطلاعاتی پیرامون داستان، گیم‌پلی و تاریخ عرضه و پلتفرم‌های مقصد منتشر نشده است. احتمالا طرفداران باید در آینده‌ای نزدیک منتظر ارائه خبرهای تکمیلی در این زمینه‌ها باشند.

شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس Bethesda در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.