نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 12 آذر 1397 - 09:00
0 از 5

احتمالا تصاحب‌های بزرگی توسط مایکروسافت در راه است

براساس یک گزارش غیررسمی، مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ ممکن است استودیوهایی را تصاحب کند که طرفداران را سورپرایز می‌کند.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت امسال فعالانه به دنبال تصاحب تیم‌های بازی‌سازی جدید بود، و آن‌ها در زمینه تعداد استودیوهای داخلی خودشان در اواخر ۲۰۱۸، بیش از دو برابر نسبت به اوایل همین سال رشد داشتند. این کمپانی به عنوان یکی از سه پلتفرم‌دار بزرگ کنسولی، در E3 2018 خبر از اضافه شدن پنج استودیو جدید داد، که پاسخی به ضعف ایکس‌باکس در ارائه محتواهای انحصاری کافی به نسبت رقبا در نظر گرفته شد. در حالی که همه فکر می‌کردند این شرکت، حالا به حد موردانتظار خودش رسیده، در X018 مایکروسافت از ورود دو استودیو Obsidian Entertainment و inXile Entertainment هم به مجموعه خود پرده‌برداری کرد.

با این وجود، به نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز کار خودش را برای بزرگ‌تر کردن مجموعه Microsoft Studios تمام نکرده است. به تازگی Klobrille در یک درز خبری دیگری در توییتر – که در گذشته هم بارها خبرهای بسیار بزرگی پیرامون مایکروسافت را از رونمایی‌های آینده E3 تا تایید ساخت بازی هنوز معرفی نشده Fable 4 و حتی همین تصاحب‌های اخیر را قبل اعلام رسمی لیک کرده بوده – در یک پست جدید فاش کرده که این شرکت، در آینده باز هم از این خبرهای تصاحب استودیوهای بازی‌سازی بیشتر منتشر می‌کند.

بسیار خوب. اجازه بدهید درباره چیزهای بزرگتری صحبت کنیم. رشد تعداد استودیوهای بازی‌سازی مایکروسافت هنوز تمام نشده است. آن‌ها همین حالا هم فعالانه مشغول صحبت با چند استودیو – هم بزرگ و هم کوچک – هستند. بعضی از این استودیوها ممکن است حتی شما را سورپرایز هم بکند ولی صحبت در این باره برای همه آن‌ها زود است. این داستان در سال ۲۰۱۹ هم ادامه پیدا می‌کند.

اگر این شایعه واقعا درست باشد، مشخص می‌شود که مایکروسافت «فعالانه» در حال صحبت با تیم‌های بازی‌ساز و تصاحب آن‌ها است؛ که این حتی شامل استودیوهای بزرگ هم می‌شود. در هر صورت باید توجه داشت که این خبر به صورت شایعه و گمانه‌زنی مطرح است و تا زمان تایید رسمی توسط مایکروسافت، نمی‌تواند مورد استناد قرار بگیرد. این حتی با در نظر گرفتن این واقعیت است، که این کاربر سابقه طولانی در فاش کردن اطلاعات درست از مایکروسافت تا قبل از تایید رسمی آن‌ها نیز داشته است.

مایکروسافت، تصاحب تیم‌های تازه را برای غنی‌تر کردن و بیشتر شدن تعداد بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس در پیش گرفته، و درحالی که تاکنون هیچ بازی جدیدی توسط این تیم‌ها و بعد از تصاحب معرفی نشده، ولی می‌دانیم که آن‌ها قطعا پروژه‌های اعلام نشده‌ای هم دارند. در این زمینه، استودیو obsidian قرار است در همین رویداد نزدیک The Game Awards 2018 از بازی جدید خودش رونمایی کند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.