نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 08 آذر 1397
ساعت 14:00

بازی جدید سازندگان Fallout: New Vegas در Game Awards 2018 معرفی می‌شود

0 از 5

جف کیلی تایید کرد که عنوان نقش آفرینی جدید استودیو آبسیدین اینترتیمنت در مراسم Game Awards 2018 معرفی خواهد شد.

چندی پیش جف کیلی تایید کرد که در مراسم Game Awards امسال قرار است از ۱۰ بازی  جدید رونمایی شود. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این خبرنگار و مجری حوزه بازی‌های ویدیویی تایید کرد که استودیو آبسیدین اینترتیمنت، سازنده بازی‌های Fallout: New Vegas، South Park: The Stick of Truth، Knights of the Old Republic 2 و Pillars of Eternity، از بازی نقش آفرینی جدید خود در جریان این مراسم رونمایی خواهد کرد. همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، این عنوان توسط بخش مستقل جدید شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) یعنی Private Division عرضه خواهد شد، این در حالی است که مایکروسافت چندی پیش استودیو Obsidian Entertainment را تصاحب کرده بود.

وبسایت رسمی آبسیدین هم‌اکنون شامل یک شمارشگر در کنار تعدادی تصاویر می‌شود که به بازی جدید استودیو اشاره دارند. طبق گفته‌های نویسنده وب‌سایت کوتاکو، این بازی توسط دو تن از طراح‌های عنوان Fallout 1 یعنی «تیم کین» (Tim Cain) و «لئونارد بویارسکی» (Leonard Boyarsky) ساخته شده است. جف کیلی در توئیت خود نیز اشاره کرد که این پروژه یک عنوان موبایلی نخواهد بود. چندی پیش نیز خود استودیو تایید کرده بود که بازی جدیدشان دارای هیچگونه پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیست. در ادامه می‌توانید تصاویر مذکور را مشاهده نمایید:

شرکت Private Division در کنار انتشار بازی نقش آفرینی جدید آبسیدین، وظیفه نشر بازی جدید «پاتریس دسیلت» خالق سری Assassin's Creed، با نام Ancestors: The Humankind Odyssey و همچنین پروژه نقش آفرینی معرفی نشده استودیو The Outsiders را برعهده دارد؛ استودیو The Outsiders به تازگی توسط «دیوید گلدفارب» و «بن کازینس»، توسعه دهندگان سابق استودیو دایس تاسیس شده است. گفتنی است که بازی شوتر اول شخص جدید یکی از خالقان سری Halo یعنی «مارکوس لثو» که در استودیو تازه تاسیس‌اش به نام «وی وان اینتراکتیو» (V1 Interactive) در سبک علمی/تخیلی ساخته شده نیز توسط شرکت Private Division به سراسر جهان ارسال خواهد شد.

مراسم The Game Awards سال ۲۰۱۸ میلادی که نامزد‌های جوایز آن چندی پیش معرفی شدند، در ساعت ۵:۰۰ بامداد روز جمعه، ۱۶ آذرماه ۹۷ بوقت ایران (6 دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) در سالن تئاتر شرکت مایکروسافت در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود. در جریان مراسم امسال در کنار معرفی پروژه جدید آبسیدین، ممکن که شاهد معرفی بازی جدید سری بیگانه به نام Alien: Blackout توسط کمپانی قرن بیستم باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.