نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 06 آذر 1397
ساعت 18:00

علامت تجاری بازی Alien: Blackout توسط کمپانی فاکس قرن بیستم ثبت شد

0 از 5

کمپانی فاکس قرن بیستم به تازگی علامت تجاری یک بازی جدید از سری بازی‌های Alien با نام ‌Blackout را ثبت کرده است.

به نظر می‌رسد که بازی Alien معرفی شده در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی، حالا دارای نامی رسمی است. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) علامت تجاری جدیدی برای یک بازی ویدیویی به نام Alien: Blackout ثبت کرده است. البته گفتنی است که ثبت علامت تجاری همیشه به معنی معرفی یک محصول جدید نیست و با توجه به این موضوع، می‌توان گفت که شرکت فاکس قرن بیستم شاید صرفا به دنبال ثبت علامت تجاری برای موقعیت‌های آینده برای ساخت یک بازی جدید با نام Alien: Blackout است. شایان به ذکر است که شرکت اکتیویژن نیز در اقدامی مشابه علامت تجاری بازی Call of Duty: Secret Warfare را ثبت کرده بود که هیچوقت معرفی و عرضه نشد.

با تمام این اوصاف، اگر عنوان Alien: Blackout در حقیقت یک بازی ویدیویی جدید باشد، جایی که ممکن ما شاهد معرفی آن باشیم، مراسم جوایز بازی (Game Awards) امسال است که در ساعت ۵:۰۰ بامداد روز جمعه، ۱۶ آذرماه ۹۷ بوقت ایران (6 دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) در سالن تئاتر شرکت مایکروسافت در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود، خواهد بود. موسس این مراسم یعنی جف کیلی چندی پیش تاکید کرده بود که مراسم امسال شامل معرفی‌ها و سوپرایز‌های زیادی از سوی فرانچایز‌های بزرگ می‌شود؛ سری بازی‌های Alien نیز قطعا معیار‌های لازم برای در نظر گرفتن به عنوان فرانچایزی بزرگ را در خود دارد. پیرامون همین موضوع، اوایل ماه جاری میلادی بود که جف کیلی تیزر عجیب و غریبی از مراسم Game Awards با شعار «دنیا تغییر خواهد کرد» منتشر کرد که به طرز جالبی فونت بکار رفته در این جمله شباهت زیادی به فونت استفاده شده توسط Weyland Industries در سری بازی‌های بیگانه دارد.

بازی جدید از سری Alien اولین‌بار در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی معرفی شد. این بازی هم‌اکنون توسط شرکت Cold Iron Studios واقع در سان فرانسیسکو، در حال توسعه است؛ استودیویی که در سال ۲۰۱۵ میلادی بازگشایی شد و هم اکنون در اختیار شرکت FoxNext که بخش بازی‌های ویدیویی شرکت بزرگ فاکس محسوب می‌شود، قرار دارد. اعضای استودیو کلد آیرون از توسعه دهندگانی تشکیل شده که پیش از این روی عناوینی نظیر Neverwinter، Star Trek Online، City of Heroes، BioShock Infinite، Borderlands، Doom و Metroid Prime 3 کار کرده بودند. گفتنی است که بازی جدید سری Alien در واقع اولین‌ ساخته استودیو کلد آیرون خواهد بود. در کنار این حقیقت که بازی قطعا یک عنوان تیراندازی/شوتر خواهد بود، شرکت FoxNext همچنین اعلام کرده که این بازی، یک تجربه‌ گیمینگ پر از صحنه‌های اکشن را ارائه خواهد کرد. اطلاعات بیشتری در حال حاضر از این بازی در دسترس نیست.

بازی Alien: Isolation ساخته استودیو برتانیایی کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) که در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد، آخرین نسخه‌ای از سری بازی‌های Alien است که برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه شده است. این بازی توانست بیش از دوم میلیون نسخه فروش داشته باشد و حتی در دوره‌ای نیز استودیو کریتیو اسمبلی از ایده‌های خود برای ساخت دنباله آن سخن گفت که البته هیچوقت رنگ حقیقت به خود ندید. در پایان، نظر شما درباره معرفی نسخه جدیدی از این سری چیست؟ آیا از نسخه‌های قبلی این سری راضی بودید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.