نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 11 آذر 1397
ساعت 16:00

علامت تجاری بازی Avatar: Pandora Rising توسط کمپانی فاکس قرن بیستم ثبت شد

0 از 5

کمپانی فاکس قرن بیستم علامت تجاری عنوان Avatar: Pandora Rising را برای استفاده در بازی‌های ویدیویی و الکترونیکی، ثبت کرد.

درست چند روز بعد از ثبت علامت تجاری بازی Alien: Blackout، کمپانی فاکس قرن بیستم در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، یکبار دیگر با ثبت علامت تجاری عنوان Avatar: Pandora Rising خبرساز شد. این خبر تقریبا دو سال بعد از اعلام خبری مبنی بر اینکه شرکت‌های یوبی‌سافت و مسیو اینترتیمنت (Massive Entertainment) که سابقه همکاری در ساخت بازی‌های The Division و South Park: The Fractured but Whole را دارند، در حال ساخت یک بازی براساس فیلم Avatar جیمز کامرون هستند، منتشر می‌شود.

شرکت یوبی‌سافت در اوایل سال جاری میلادی، اعلام کرد که هنوز راه زیادی تا عرضه بازی آواتار باقی مانده است و در بهترین حالت ممکن است در سال مالی ۲۰۲۱ عرضه شود. با توجه به این موضوع، ثبت نشان تجاری یک بازی در چنین زمانی، خیلی زود به نظر می‌رسد؛ البته عنوان Avatar: Pandora Rising در نهایت ممکن است ارتباطی با بازی مذکور نداشته باشد و در نهایت به معرفی یک بازی جدید در مراسم Game Awards 2018 یا حتی یک عنوان موبایلی ختم شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.