نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 12 آذر 1397
ساعت 13:00

اجرای زنده موسیقی Devil May Cry 5 در رویداد TGA 2018

3 از 5

جف کیلی مجری مراسم The Game Awards 2018، رسما تایید کرده که این رویداد میزبان اجرای زنده موسیقی از بازی Devil May Cry 5 است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اجرای زنده موسیقی در یک رویداد مرتبط با بازی‌های ویدیویی، خصوصا در The Game Awards گرچه خیلی موضوع رایجی هم نیست، ولی مجری این رویداد یعنی جف کیلی، به تازگی خبر داده که بینندگان در جریان این رویداد شاهد اجرای زنده یک گروه موسیقی نیز در صحنه خواهند بود. کیلی در پست جدید توییتری خودش، رسما اعلام کرده که یک گروه موسیقی قرار است روی صحنه، موسیقی مرتبط با بازی Devil May Cry 5 را برای حضار اجرا کنند.

پس از ارسال این پست، Casey Edwards هم در پست دیگری تایید کرد که قرار است در این رویداد، قطعه موسیقی «Devil Trigger» را اجرا کند که همراه با او Ali Edwards و Cliff Lloret نیز حضور خواهند داشت. گفتنی است که قطعه Devil Trigger اولین بار در جریان تریلر اول بازی «دویل می کرای 5» در رویداد E3 2018 پخش شده بود. این قطعه از آن به بعد به مترادف خود بازی تبدیل شد و میلیون‌ها مخاطب در کانال‌های مختلف این موسیقی را شنیده‌اند. شما در ادامه، پست‌های توییتری جف کیلی و کیسی ادواردز را نیز مشاهده می‌کنید.

شما چنین چیزی را می‌خواستید و ما هم آن را ارائه خواهیم کرد: اجرای زنده اختصاصی و فقط یک باره از Devil May Cry را در پنجشنبه شب و در جریان The Game Awards از دست ندهید.

مثل اینکه خبرش منتشر شده! قطعه Devil Trigger به شکل زنده در جریان The Game Awards اجرا می‌شود!

رویداد امسال The Game Awards طبق وعده قبلی، بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ این رویداد میزبان معرفی و رونمایی، خبرهای تازه از بازی‌های قدیمی و جدید خواهد بود و حدود ۱۰ بازی کاملا جدید هم قرار است از طریق این مراسم معرفی شود. گفتنی است که با توجه به زمان انتشار نزدیک DMC 5، انتظار می‌رود که درباره این بازی نیز خبرهای جدیدی در مراسم پیش رو منتشر شود. The Game Awards 2018 تا چند روز دیگر در ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برگزار می‌شود. بازی Devil May Cry 5 نیز قرار است در روز ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.