نویسنده: میلاد شجری دوشنبه، 12 آذر 1397
ساعت 16:00

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوئیچ بازی Firewatch مشخص شد

5 از 5

استودیو Campo Santo تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوئیچ بازی ماجراجویی Firewatch را اعلام کرد.

در اوایل سال جاری بود که استودیو Campo Santo از برنامه خود برای عرضه بازی Firewatch برای کنسول Nintendo Switch خبر داد. حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ این استودیو امروز در صفحه توئیتر رسمی خود از تاریخ انتشار دقیق بازی برای کنسول دستی شرکت نینتندو رونمایی کرد. این عنوان ماجراجویی که یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ میلادی محسوب می‌شود، در تاریخ ۲۶ام آذرماه ۹۷ (۱۷ دسامبر ۲۰۱۸) از طریق فروشگاه eShop در دسترس کاربران کشور‌های آمریکایی، اروپایی، استرالیا و ژاپن قرار خواهد گرفت. وظیفه نشر این نسخه از بازی را یک کمپانی مستقل به نام Panic برعهده دارد که شعبه مرکزی آن‌ها در شهر پورتلند ایالت اورگان واقع است.

وقایع بازی Firewatch در سال ۱۹۸۹ میلادی و مکانی بیابانی به نام Wyoming رخ می‌دهد؛ شما کنترل شخصیتی به نام هنری با صداپیشگی «ریچارد سامر» را برعهده خواهید داشت که دارای گذشته دردناکی بوده و به دنبال یک زندگی جدید است. از دیگر شخصیت‌های بازی می‌توان به دلایلا با صداپیشگی «کیسی جونز» اشاره کرد که هنری با استفاده از یک بی‌سیم، با وی صحبت می‌کند. این بازی ابتدا در ماه فوریه سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ عرضه شد و در سپتامبر همان سال نیز به کنسول ایکس‌باکس وان راه یافت.

پیرامون بازی Firewatch، در حال حاضر یک فیلم اقتباسی از آن توسط کمپانی Good Universe در حال ساخت است؛ این کمپانی فیلم‌سازی تولید فیلم‌های ترسناک تحسین شده‌ای چون Don't Breathe و Last Vegas را در کارنامه دارد. در این میان، بازی جدید استودیو Campo Santo که در مراسم جوایز بازی سال گذشته رونمایی شد، In The Valley Of Gods نام دارد. در خبری دیگر، چندی پیش شرکت ولو (Valve) با پرداخت مبلغ نامعلومی، استودیو Campo Santo را تصاحب کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.